ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپادها جلد مجله تایمز را در هوا ساختند
تکنولوژی

پهپادها جلد شماره ۹۵۸ مجله تایم را در آسمان ساختند [تماشا کنید]

تا امروز بارها از هنرنمایی های هوایی ارتش پهپادهای اینتل شنیده بودید. همین قابلیت منحصر به فرد سبب شده تا این پرنده های مکانیکی هنرمند در مراسم های زیادی اقدم به انجام نمایش های هوایی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

تا امروز بارها از هنرنمایی های هوایی ارتش پهپادهای اینتل شنیده بودید. همین قابلیت منحصر به فرد سبب شده تا این پرنده های مکانیکی هنرمند در مراسم های زیادی اقدم به انجام نمایش های هوایی کنند. حال در جدیدترین مورد ۹۵۸ پهپاد در مراسمی طرح روی جلد همین شماره از مجله تایم را در هوا به نمایش گذاشته اند.

جالب است بدانید که در آخرین شماره از مجله مذکور، یعنی شماره ۹۵۸، مقاله ای جامع در خصوص پهپادها و دیگر پرنده های بدون سرنشین به رشته تحریر درآمد است. همین مسئله سبب شده تا جذابیت جلد پهپادی مشهورترین مجله دنیا در آسمان دو چندان شود.

لازم به ذکر است که تعداد پهپادهای استفاده شده برای نمایش مورد بحث کمی کمتر از آن تعدادی است که متخصصین اینتل برای نمایش شب افتتاحیه المپیک از آنها استفاده نموده بود، گرچه به هیچ وجه جذابیت نمایش یک جلد مجله به ارتفاع حدود ۱۰۰ متر کمتر از آن نیست. ضمن این که برای نخستین بار در تاریخ ۹۵ ساله مجله تایم تصویر روی جلد آن هم به کمک یک پهپاد به ثبت رسیده.

در زیر می توانید ویدیویی را در خصوص این مراسم و نحوه آواده سازی پهپادها و تیم پشتیبانی آنها را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی