ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰
تکنولوژی

گلکسی اس 10 هم احتمالا به دوربین اصلی سه گانه مجهز است

طبق اعلام برخی از تحلیلگران بازار، پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس 10 احتمالا با سه دوربین اصلی و همچنین سنسور سه بعدی معرفی خواهد شد. کیم دانگ-وون یکی از تحلیلگران موسسه ای به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۲

طبق اعلام برخی از تحلیلگران بازار، پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس 10 احتمالا با سه دوربین اصلی و همچنین سنسور سه بعدی معرفی خواهد شد.

کیم دانگ-وون یکی از تحلیلگران موسسه ای به نام KB Securities در گزارش خود ضمن اشاره به وجود دوربین سه گانه برای نسل بعدی آیفون مدعی شده که سامسونگ نیز احتمالا گوشی گلکسی اس 10 را با همین مشخصه روانه بازار می کند.

وجود دوربین سه گانه در بدنه یک موبایل به کاربران امکان خواهد داد که عکس هایی با وضوح و شفافیت بیشتر و البته در زوایای مختلف از سوژه های خود بگیرند و از این لحاظ عملکرد بهتری را نسبت به همتایان از خود نشان خواهند داد. این گوشی ها همچنین قابلیت های بهبود یافته ای برای زوم دارند و می توان از آنها برای تماشای محتوای واقعیت افزوده بهره گرفت.

گفتنی است شرکت چینی هوآوی که تلاش دارد حضورش را در بازار محصولات پرچمدار و پریمیم تقویت کند در ماهی که گذشته موبایل پی ۲۰ پرو را همراه با سیستم دوربین سه گانه معرفی کرد.

پی ۲۰ پرو به یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی مجهز است که دو سنسور ۸ و ۲۰ مگاپیکسلی (مونو کروم) نیز آن را همراهی می کنند. از طرفی طبق برخی گزارشات یکی از گوشی های آینده اپل که احتمالا آیفون X Plus نام دارد احتمالا با دوربین اصلی سه گانه معرفی خواهد شد.

البته یادمان باشد که استفاده از دوربین های بیشتر در گوشی های سامسونگ به معنای افزایش محسوس قیمت آنها و در نتیجه سود بیشتر این شرکت کره ای و شرکت های تابعه آن است.

به گفته کیم جی سان تحلیلگر موسسه Kium Securities حجم عرضه قطعات موبایل شامل ماژول و حسگر دوربین علیرغم تنزل بازار جهانی اسمارت فون در روزهای آینده افزایش می یابد و واحد قطعه سازی سامسونگ (Samsung Electro-Mechanics) از جمله ذی نفعان این روند خواهد بود.

در سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت که در زیرمجموعه گروه سامسونگ قرار دارد با افزایش ۱۱۵۵ درصدی سود عملیاتی سال به سال خود روبرو بود که به لطف  سیستم های دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ به رقم ۳۰۶.۲ میلیارد وون رسید. گفتنی است Samsung Electro-Mechanics یکی از اصلی ترین تامین کننده قطعه برای موبایل های شرکت سامسونگ به شمار می رود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • blackberry
    blackberry | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    والا اپل اومد از اسنشال کپی کرد همه گفتن نواوری،قلمی که شعارش بود انگشتامون قلمه از سامسونگ کپی کرد گفتن نواوری،تاچ حساس به فشارو بعد از هواوی معرفی کرد گفتن نه اپل از قبل اماده داشته،ایفونای ۶و۶اسش خم شد گفتن تقصیر جیبتونه،شعارش دوربین بود که اونم خیلی وقته حرفی واسه گفتن نداره،ولی سی پی یوش خب قویه،اما من نمیدونم یه عده فازشون چیه مثلا از ایفون ۱۰ با تعصب کامل حرف میزنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی