ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حس ترس از رانندگی در شب را با بازی Beware تجربه کنید [دانلود کنید]

تقریباً هر راننده ای که هنگام شب تنها در جاده در حال رانندگی کردن است، اگر ناگهان ماشین دیگری پشت او ظاهر شود، سری به این موضوع که ماشین پشتی در حال تعقیب او است، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

تقریباً هر راننده ای که هنگام شب تنها در جاده در حال رانندگی کردن است، اگر ناگهان ماشین دیگری پشت او ظاهر شود، سری به این موضوع که ماشین پشتی در حال تعقیب او است، فکر می کند. دمو قابل دانلود بازی Beware دقیقاً چنین شرایطی را برای شما شبیه سازی می کند، با وجود آن که این دمو هنوز در مراحل اولیه به سر می برد، اما باز هم نکات زیادی را در خود جای داده است.

جف راموس، نویسنده سایت Polygon در مورد تجربه نسخه دمو بازی Beware می گوید: «من بازی را در اواسط شب و در میان یک پارک شروع کردم. در همان حالی که در حال رانندگی با ماشین خود بودم، با لغزنده شدن زمین احساس نگرانی به من دست داد، کمبود سر و صدا و نبود علایم راهنمایی و رانندگی احساس ناخوشایندی را به من منتقل می کرد.»

او ادامه داد: «ناگهان با افزایش قدرت نور متوجه شدم که ماشینی در حال نزدیک شدن به من است، این موضوع که فهمیدم ماشین پشتی در حال تعقیب من است، به من حس اظطراب را منتقل می کرد، بعد از مدتی آن ماشین، دیگر از تعقیب من دست کشید، از عقب به من زد و بعد از مدتی جلوی من ایستاد.»

همان طور که در بالا خواندید، Beware یک بازی رانندگی با المان های وحشت و بقا است. فراتر از وجود این المان ها، بازی حاوی برخی از ویژگی های یک عنوان جهان باز هم هست. در ضمن چند پازل نیز برای حل کردن وجود دارد. البته از آن جایی که بازی هنوز در مراحل اولیه تولید به سر می برد، کل داستان هنوز مشخص نیست.

تمام نگرانی های شما در مورد رانندگی در شب با تجربه Beware رنگ واقعیت به خود می گیرد. در حال حاضر می توانید نسخه دمو بازی را از این جا برای پی سی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    برای ps4 هم هست؟

  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    ایول خوشم اومد. ولی همش تو ماشین خوب نی

مطالب پیشنهادی