ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Matt LeBlanc (1)
خودرو

چالشی جدید در دوران پسا کلارکسون؛ مت لبلانک از تاپ گیر جدا می شود

پس از اخراج تیم کلارکسون از تاپ گیر دست اندرکاران این مجموعه به سراغ مجری های مختلف رفته و در نهایت به ترکیب اصلی کریس هریس، روری رِید و مت لبلانک رسیدند. اگر چه از ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

پس از اخراج تیم کلارکسون از تاپ گیر دست اندرکاران این مجموعه به سراغ مجری های مختلف رفته و در نهایت به ترکیب اصلی کریس هریس، روری رِید و مت لبلانک رسیدند.

اگر چه از حضور لبلانک در تاپ گیر زمان زیادی نمی گذرد، اما این مجری و هنرپیشه سریال فرندز اعلام کرده که به همکاری خود با تاپ گیر خاتمه می دهد. لبلانک که اولین مجری غیر بریتانیایی تاپ گیر محسوب می شود، دلیل این مساله را فاصله زیاد محل کار و محل زندگی خود عنوان کرده است.

Matt LeBlanc (2)

به گفته آقای لبلانک مجری گری در تاپ گیر جذابیت زیادی دارد، اما در عین حال باعث می شود که وی از اعضای خانواده و دوستان خود دور باشد. آنطور که اعلام شده همکاری مت و تاپ گیر بعد از پایان فصل بعد پایان خواهد یافت.

Matt LeBlanc (2)

لبلانک در گفتگویی که با یکی از رسانه ها داشته در این باره گفته:

من از کار با تمامی اعضای تاپ گیر کاملا لذت برده ام. با وجود این تعهد زمانی و سفرهای دور و دراز برای کار در تاپ گیر مرا از اعضای خانواده و دوستانم دور نگه می دارد.

جدایی من اتفاق خوبی نیست، اما با در نظر گرفتن دلایل یاد شده دیگر با این برنامه همکاری نخواهم کرد. من همیشه جزو طرفداران تاپ گیر خواهم بود و امیدوارم موفقیت های تیم آن ادامه دار باشد. به خاطر رانندگی های فوق العاده ممنونم.

Matt LeBlanc (2)

پیش از لبلانک و در سال 2015، کریس اوانز به خاطر شخصیت شوخ طبع خود به عنوان جانشینی برای کلارکسون انتخاب شد. یک سال بعد مت نیز به جمع مجریان متعدد تاپ گیر پیوست.

در طول مدت حضور اوانز در تاپ گیر، انتقادها از این مجری به حدی بالا رفت که سرانجام وی تصمیم به خداحافظی گرفت. پس از این اتفاق، بار اصلی اجرا به نوعی بر روی دوش لبلانک افتاده و وی مجری اصلی این مجموعه در دوران پسا کلارکسون محسوب می شد.

Matt LeBlanc (1)

هنوز مشخص نیست که چه کسی جایگزین لبلانک می شود. البته از آنجایی که هنوز زمان نسبتا زیادی تا پایان همکاری این مجری با تاپ گیر باقی مانده، دست اندرکاران این مستند خودرویی می توانند با دقت و حساسیت بیشتری در جستجوی یک جانشین شایسته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    اصلا تو ایران دیگه کسی تاپ گیر نمیبینه همه منتظر گرند تور هستن فصل پیش رو فقط بخاطر مت نگاه کردم اون دو مجری دیگه اصلا خوب نیستن حالا اینم میخاد بره کلا جمع کنن برنامه رو

  • پارسا
    پارسا | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    جا داره بگم‌ c آخر اسم ایشون خونده نمیشه. یکم اطلاعات بد نیست. دیجیاتو سوتی زیاد میده ها...

    • Syiamak Bahari
      Syiamak Bahari | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

      دادچ داری اشتباه میزنی اسمش همینه که نوشتن با عرض پوزش

  • ali-g
    ali-g | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

    وقتشه که مدیران تاپ گیر برن دست بوسی جیم کلارکسون

مطالب پیشنهادی