ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر واحد محصولات مصرفی نوکیا از سمت خود کناره گیری کرد

چندی پیش نوکیا اعلام کرد که قصد دارد بخش سلامت خود را بفروشد و با گوگل، سامسونگ و کمپانی‌های فنلاندی دیگری در حال مذاکره است. پس از آن مشخص شد که بخش سلامت نوکیا به مالک قبلی‌اش ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

چندی پیش نوکیا اعلام کرد که قصد دارد بخش سلامت خود را بفروشد و با گوگل، سامسونگ و کمپانی‌های فنلاندی دیگری در حال مذاکره است. پس از آن مشخص شد که بخش سلامت نوکیا به مالک قبلی‌اش یعنی Éric Carreel فروخته خواهد شد. پس از این اتفاق اعلام شد که نحوه و نگرش فعالیت شرکت یاد شده تغییر خواهد کرد. به همین دلیل روز گذشته مدیر واحد محصولات مصرفی نوکیا اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری می نماید تا مقدمات این تغییرات فراهم آید.

کمپانی فنلاندی به تازگی پس از پایان یافتن روند فروش بخش سلامتی خود اعلام نموده که این اقدام در راستای تغییر نگرش این شرکت بوده چرا که آنها از این پس قصد دارند بیشتر به صورت بنگاه به بنگاه فعالیت کرده و لیسانس یا برند خود را در اختیار دیگر کسب و کارها قرار دهند.

این اتفاق موجب شد که مدیر واحد محصولات مصرفی نوکیا استعفا داده و از سمت خود کنارگیری کند. «گرگوری لی» سال گذشته نیز از سامسونگ جدا شد تا رهبری بخش تکنولوژی نوکیا را برعهده بگیرد. پس از این اتفاق «Rajeev Suri» مدیرعامل کمپانی فنلاندی ضمن تشکر از زحمات وی اعلام کرد:

«گرگوری به نوکیا آمد و به درستی تجارت مصرف کنندگان را ارزیابی کرد. این مسئله موجب شد که او تصمیمی شجاعانه درباره‌ی فعالیت‌های کمپانی بگیرد. او خود پیشنهاد داد که بهتر است نوکیا در زمینه‌ی صدور لیسانس خود به دیگر کمپانی‌ها فعالیت کند. این تصمیم باعث شد که ما بخش سلامتی خود را بفروشیم. اکنون همه ما معتقدیم که کار وی در این کمپانی تمام شده است و او می‌تواند ماجراجوی‌های خود را در شرکت دیگری ادامه دهد.»

اکنون «Maria Varsellona» به رهبری بخش تکنولوژی نوکیا در آمده است. او که پیشتر مدیر ارشد حقوقی کمپانی فنلادی بود، قرار است در کنار مسئولیت قبلی، وظایف جدیدی بر عهده بگیرد.

 

تماشا کنید: تست مقاومت نوکیا ۳۳۱۰ با جریان برق یک میلیون ولتی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی