ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت iOS 12
تکنولوژی

اپل جستجوی تصاویر و به اشتراک‌گذاری را در iOS 12 بهبود بخشیده

اپل سیستم عامل جدید خود را معرفی کرد و از امکانات iOS 12 می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد. یکی از این ویژگی‌های جدید اما جدال مستقیمی است که اپل با گوگل فوتوز در پیش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۶

اپل سیستم عامل جدید خود را معرفی کرد و از امکانات iOS 12 می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد. یکی از این ویژگی‌های جدید اما جدال مستقیمی است که اپل با گوگل فوتوز در پیش گرفته.

از آنجایی که تلفن‌های هوشمند حالا بهترین راه انسان‌ها برای ثبت و ضبط همه چیز شده، نباید اهمیت تصاویری که هر روز با موبایل خود ثبت می‌کنیم را فراموش کنیم.

این شرکت در مراسم توسعه دهندگان خود، WWDC 2018 اعلام کرد که قصد دارد امکانات iOS 12 را ارتقا بخشیده و ویژگی‌هایی به اپلیکیشن فوتوز در iOS اضافه کند. بخش جستجو نیز بسیار قدرتمندتر شده و دستگاه مجهز به iOS 12 شما حالا بهترین عکس‌ها را جمع‌آوری کرده و پیشنهاد به اشتراک‌گذاری آن‌ها را می‌دهد.

قابلیت به اشتراک گذاری بر اساس شناخت چهره افرادی که به آن نشان داده‌اید کار می‌کند و متوجه می‌شود با چه افرادی زمان سپری کرده‌اید. وقتی گالری تصاویر را با آن افراد به اشتراک بگذارید (که البته از قابلیت رمزگذاری دو طرفه استفاده می‌کند)، موبایل گیرنده آن تصاویر بهترین عکس را بر می‌گزیند تا در آرشیو خود نگه دارد.

وبلاگ نویسی دیجیاتو از مراسم اپل را می‌توانید از این صفحه بخوانید. برای مطالعه اخبار بیشتر از رویداد WWDC 2018 روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی