ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ساعت هوشمند شما را به یک واکی تاکی تبدیل می کند

آخرین مدل از اپل واچ، از اتصالات LTE پشتیبانی می کند و به کاربر اجازه می دهد در صورت خروج از برد شبکه وای فای، تماس های تلفنی برقرار کرده، از Messages استفاده کند و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۴

آخرین مدل از اپل واچ، از اتصالات LTE پشتیبانی می کند و به کاربر اجازه می دهد در صورت خروج از برد شبکه وای فای، تماس های تلفنی برقرار کرده، از Messages استفاده کند و هر فعالیت دیگری که نیازمند شبکه است.

حالا اپل می خواهد به کاربران اجازه دهد که از یک طریق دیگر نیز با دوستان خود در ارتباط باشند. این کمپانی در جریان WWDC 2018 از اپلیکیشنی تازه به نام Walkie Talkie برای watchOS 5 رونمایی کرد که امکان مکالمه «ساعت به ساعت» از طریق شبکه مخابراتی یا وای فای را مهیا می کند.

هنگامی که این اپلیکیشن را اجرا می کنید، می توانید از لیست کانتکت ها یکی را برای صحبت انتخاب نمایید. اپل واچ نیز به صورت خودکار افرادی که بیشترین ارتباط را با آنها دارید پیشنهاد می کند و می توانید درخواست مکالمه را برای آنها ارسال کنید.

گفتنی است که به این شکل با تمام دوستان در سراسر جهان می توان صحبت کرد و این قابلیت صرفاً محلی نیست. هنگام ارسال درخواست، بوقی کوچک به گوش می رسد، دیوایس می لرزد و سپس صدای دوست تان را خواهید شنید.

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید. اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حجازی
    حجازی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    این خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی