ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن ها و بازی های برتر iOS
تکنولوژی

درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری ۲۰ میلیون توسعه دهنده از اپ استور تا به امروز

شاید مایکروسافت بتواند مالکیت پلتفرم محبوب GitHub را به دست بیاورد، اما اپ استور همچنان بهشت توسعه دهندگان است. تیم کوک امشب در آغاز کنفراس WWDC اعلام کرد که حالا حدود ۲۰ میلیون توسعه دهنده ثبت شده در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۳

شاید مایکروسافت بتواند مالکیت پلتفرم محبوب GitHub را به دست بیاورد، اما اپ استور همچنان بهشت توسعه دهندگان است. تیم کوک امشب در آغاز کنفراس WWDC اعلام کرد که حالا حدود ۲۰ میلیون توسعه دهنده ثبت شده در اپ استور فعال هستند و تا امروز بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از این طریق کسب درآمد کرده اند.

او در ادامه اضافه کرد که حالا به طور هفتگی ۵۰۰ میلیون نفر از فروشگاه اپلیکیشن های پلتفرم iOS بازدید می کنند که حاصل آن درآمد بسیار قابل توجه توسعه دهندگان است.

حال شاید بتوان بهتر درک کرد که چرا اهالی کوپرتینو تا این اندازه به پلتفرم ابزار های موبایل خود علاقه مند هستند و برای جذاب تر کردن هر چه بیشتر آن برای کاربران و توسعه دهندگان تلاش می کنند. واقعیت آن است که iOS و فروشگاه نرم افزاری آن به موتور محرکه درآمدزایی اپل تبدیل شده است. آن هم در بازاری که فروش اسمارت فون ها دیگر مثل گذشته هیجان انگیز نیست.

کوک در ادامه اشاره ای نیز به زبان و ابزار برنامه نویسی Swift و پیشرفت های اخیر آن کرد. «ما با سریع ترین پیشرفت یک زبان برنامه نویسی در دنیا مواجهیم. واقعیت آن است که تا امروز بیش از ۳۵۰ هزار اپلیکیشن به کمک Swift روی اپ استور منتشر شده اند. ما باور داریم که کد نویسی مهارتی ضروری است و باید آن را در تمام مدارس دنیا آموزش دهند.»

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید. اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی