ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش تمایل به خرید گران ترین آیفون
تکنولوژی

تقاضا برای خرید گران ترین آیفون اپل رو به افزایش است

گرچه به دلایل مختلف در مدت اخیر فروش آیفون تا حدودی با رکود مواجه شده، اما یک بررسی جدید نشان می دهد که تمایل کاربران رای خرید گران ترین آیفون اپل به تدریج در حال ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

گرچه به دلایل مختلف در مدت اخیر فروش آیفون تا حدودی با رکود مواجه شده، اما یک بررسی جدید نشان می دهد که تمایل کاربران رای خرید گران ترین آیفون اپل به تدریج در حال افزایش است.

یک بررسی جدید که توسط موسسه UBS و از میان ۷ هزار نفر از کاربران آیفون های قدیمی تر انجام شده نشان می دهد که تعداد افرادی که قصد دارند در آینده اقدام به خرید یک دستگاه آیفون X نمایند به حدود ۴۴ درصد رسیده است، این در حالی است که رقم مذکور در اکتبر سال گذشته (مدت کوتاهی پس از عرضه موبایل مذکور به بازار) چیزی در حدود ۳۰ درصد بوده است.

نکته جالب بعدی اینجاست که ۴۰ درصد دیگر از سوال شوندگان اعلام کرده اند که برای به روز رسانی موبایل فعلی خود به دنبال خرید یکی از مدل های Plus آیفون هستند که این خود نشان دیگری از افزایش تمایل خریداران به پرداخت مبالغ بالاتر برای موبایل های بهتر است.

مسئله اینجاست که گرچه افزایش تعداد رقم های برچسب قیمت موبایل ها کار را برای خریداران دشوارتر و دایره افرادی که امکان پرداخت این ارقام را دارند کوچک تر می سازد، اما به نظر می رسد همچنان جاذبه برند و البته طراحی محتول شده گران ترین آیفون حال حاضر، قدرت کافی برای راضی کردن خریداران را داشته باشند. کرچه در این میان نمی توان از تاثیر منفی ماجرای کند شدن آیفون های قدیمی بر اثر مرور زمان در ایجاد چنین رویکردی چشم پوشی کرد، حتی اگر اپل نخواهد به این واقعیت اعتراف کند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی