ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خبر بد دیگری برای هواداران PES 2019؛ باشگاه دورتموند قرارداد خود با کونامی را فسخ کرد [به روزرسانی]

به روزرسانی: ساعاتی پیش، کونامی برای جبران از دست دادن لایسنس استفاده از تیم بورسیا دورتموند با تیم شالکه 04 قرارداد امضا کرد. این موضوع به این معنا است که در بازی PES 2019 شاهد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

به روزرسانی:

ساعاتی پیش، کونامی برای جبران از دست دادن لایسنس استفاده از تیم بورسیا دورتموند با تیم شالکه 04 قرارداد امضا کرد. این موضوع به این معنا است که در بازی PES 2019 شاهد حضور این تیم محبوب آلمانی به همراه ورزشگاه فلتینس آرنا در این بازی باشیم.

خبر اصلی

سری PES همواره با مشکلات زیادی در زمینه لایسنس تیم ها روبرو بوده و قطعاً در جریان حذف لیگ قهرمانان اروپا از بازی PES 2019 هستید. کونامی برای جبران این ضعف بزرگ، چندی پیش، لیست لیگ های لایسنس شده در این بازی را اعلام کرد که البته به دلیل پرطرفدار نبودن این لیگ ها در سطح جهان، نظر طرفداران همیشگی PES به آن ها جلب نشد.

البته تمام این موارد پایان مشکلات کونامی با IP پرطرفدارش نیست و روز گذشته این خبر به بیرون درز کرد که با وجود قرارداد بین کونامی و باشگاه بورسیا دورتموند تا سال 2020، این باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد همکاری با کونامی را فسخ کرده است.

با توجه به آن که در تریلر معرفی و تصاویری که کونامی از بازی PES 2019 منتشر کرده، باشگاه دورتموند در تمام آن ها حضور داشته است، می توان فهمید که این کمپانی ژاپنی توقع رخ دادن چنین اتفاقی را نداشته است.

گمان می رود به دلیل آن که کشور آمریکا به جام جهانی جاری راه پیدا نکرده و در نتیجه تقاضا برای خرید فیفا 19 در ایالات متحده پایین می رود، الکترونیک آرتز سعی در بستن قرارداد با دورتموند و استفاده از ستاره آمریکایی این باشگاه یعنی کریستین پولیشیچ برای بازاریابی فیفا 19 را دارد.

بازی PES 2019
احتمال می رود که کونامی حتی مجبور به ساخت تریلر جدیدی برای PES 2019 برای نمایش در E3 شده باشد.

استفاده انحصاری الکترونیک آرتز از امتیاز لیگ های معتبر فوتبال همواره موضوع بحث میان کاربران و کارشناسان حوزه بازی های ویدیویی بوده است. این قضیه باعث شده تا فرنچایزهایی مانند PES، در بسیاری از موارد از پیش بازی را به EA و نسخه های مختلف فیفا باخته باشند.

کونامی اعلام کرده که هنوز برای اضافه کردن لیگ ها و باشگاه های جدید به PES 2019 تلاش خواهد کرد اما از همین حالا می توان انتظار داشت که این تلاش ها به آن چیزی که هواداران انتظارش را دارند، ختم نخواهد شد.

در ضمن امتیاز جام جهانی نیز به صورت انحصاری در اختیار سری فیفا است. هفته گذشته نگاهی به به روزرسانی رایگان جام جهانی برای فیفا 18 داشتیم.

نظر شما در مورد امتیاز انحصاری استفاده از لیگ ها و رقابت های ورزشی در بازی های الکترونیک آرتز چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محمد تاجیک
    محمد تاجیک | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

    خیلی بازی شاخیه? ?

  • محمد طاها کربلایی هادی
    محمد طاها کربلایی هادی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    باید قبول کرد که فیفا تو انحصاری کاملا بهتده

  • agha
    agha | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    این غیر قانونی نیست؟ مونوپولی؟ ea شرکت کثیفیه ولی فراموش نکنیم konamj هم hideo kojima رو اخراج کرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی