ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل اسپیکر گلکسی a8 سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی A8 سامسونگ هنگام شارژ دچار اشکال در پخش صدا می شود [تماشا کنید]

بر اساس شکایات مختلف ثبت شده و ویدیویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده ظاهراً موبایل گلکسی A8 سامسونگ در هنگام شارژ شدن دچار مشکل در زمینه پخش صدا می شود. گفته شده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

بر اساس شکایات مختلف ثبت شده و ویدیویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده ظاهراً موبایل گلکسی A8 سامسونگ در هنگام شارژ شدن دچار مشکل در زمینه پخش صدا می شود.

گفته شده این مشکل از زمانی به وجود آمده که کاربران موبایل خود را به آخرین به روز رسانی ارائه شده در ماه فوریه ۲۰۱۸ آپدیت کرده اند و تنها در همان زمان شارژ خود را نشان می دهد. برخی دیگر نیز مدعی شده اند که هنگام فول شارژ بودن باتری موبایل هم گاه به گاه پخش صدا از اسپیکرهای دستگاه دچار اختلال می شود.

 

برخی تصور می کردند که این یک نقص سخت افزاری و مربوط به سامانه شارژ یا اسپیکر گلکسی A8 سامسونگ است، اما از آنجا که قرار دادن دستگاه در حالت «service mode» این نقص را به طور کامل از بین می برد، بنابراین خوشبختانه با یک اشکال نرم افزاری مواجه هستیم.

تا زمان نوشته شدن این مطلب هنوز کمپانی سامسونگ راهکاری برای حل مشکل ارائه نداده و مراکز خدمات پس از فروش این شرکت نیز هنوز نتوانسته اند مشکل مراجعین را رفع نمایند.

گرچه ایراد اسپیکر موبایل میان رده سامسونگ چندان هم دردسرساز نبوده و تنها در مواقعی خاص بروز می کند، اما به طور حتم هستند کسانی که به دلیل تاخیر در عرضه وصله اصلاحی از کمپانی کره ای عصبانی باشند، به خصوص که هنوز واکنشی رسمی از سوی آنها ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soroshsh
    soroshsh | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    دوستان اندروید ۸ برای این سری اومده؟

  • pars
    pars | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    با این قیمت کذایی که این مدل و کلا سری A و J دارند چرا بجای هواوی و شیائومی این ها رو خرید ؟!

  • علی مقیمی
    علی مقیمی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    متاسفانه واسه منم دقیقا همینطوریه ..با تفاوت اینکه قبل از این اپدیت هم اینطوری بود و ربطی به داخل شارژ بودن یا نبودن نداره...وقتی ولوم صدا رو‌ از‌۶۰ درصد کم میکنم قطع و وصل میشه ..

مطالب پیشنهادی