ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل استفاده از جیمیل جدید را به زودی اجباری می‌کند

ماه پیش گوگل از طراحی جدید جیمیل (بررسی ویدیویی دیجیاتو) رونمایی کرد، بزرگترین بروزرسانی که این کلاینت ایمیل از سال 2011 تاکنون به خودش دیده بود. این بازطراحی از همان ابتدا در دسترس بعضی کاربران قرار ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

ماه پیش گوگل از طراحی جدید جیمیل (بررسی ویدیویی دیجیاتو) رونمایی کرد، بزرگترین بروزرسانی که این کلاینت ایمیل از سال 2011 تاکنون به خودش دیده بود. این بازطراحی از همان ابتدا در دسترس بعضی کاربران قرار گرفت و حالا گوگل اعلام کرده که در ماه آینده، همه می‌توانند از متریال دیزاین جدید جیمیل استفاده کنند.

استفاده از جیمیل جدید تا روزهای ابتدایی پاییز امسال اجباری می‌شود

در حال حاضر اجباری برای استفاده از جیمیل بازطراحی شده وجود ندارد و بین طراحی قدیمی یا جدید، می‌توانید هر کدام را که خواستید انتحاب کنید. وقتی جیمیل جدید در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد، همچنان این قابلیت وجود خواهد داشت اما اگر تمایلی به استفاده از جیمیل جدید ندارید، گوگل گفته هشت هفته پس از انتشار جهانی نسخه بازطراحی، همه به جیمیل جدید کوچ داده می‌شوند.

هر چند این تغییر به صورت خودکار است ولی همچنان کاربران قابلیت انتخاب بین جیمیل جدید و قدیمی را دارند. با این حال چهار هفته بعد از تغییر اتوماتیک، این ویژگی نیز از جیمیل حذف می‌شود. یعنی تا روزهای ابتدایی پاییز، تمام کاربران مجبور به استفاده از بروزرسانی کلاینت ایمیل اهالی مانتن ویو خواهند شد.

در جیمیل جدید گوگل نگاه ویژه‌ای به امنیت سرویس خود داشته، تعامل بیشتری بین این کلاینت ایمیل و دیگر سرویس‌های زیر مجموعه‌اش برقرار کرده و در کنار آن‌ها مدیریت ایمیل‌ها هم راحت‌تر شده‌اند. اگر می‌خواهید بیشتر با تغییرات جیمیل آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاه ویدیویی دیجیاتو به آن را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • poria ghavi
    poria ghavi | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    جیمیل جدید خیلی خوب شده کار باهاش خیلی راحت تر از قبل شده.

مطالب پیشنهادی