ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نخستین رندر از موبایل Moto Z3 موتورولا
تکنولوژی

انتشار نخستین رندر واضح از Moto Z3، پرچمدار تازه موتورولا

پس از آن که تمرکز این روزهای افشا کنندگان روی موبایل میان رده Moto Z3 Play موتورولا قرار گرفته بود، امروز نخستین رندر واضح از پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Moto Z3 منتشر شده که شباهت بسیاری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

پس از آن که تمرکز این روزهای افشا کنندگان روی موبایل میان رده Moto Z3 Play موتورولا قرار گرفته بود، امروز نخستین رندر واضح از پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Moto Z3 منتشر شده که شباهت بسیاری با میان رده در شرف معرفی آنها دارد.

برخلاف بسیاری از برندها که نسخه ارزان تر و ضعیف تر پرچمدار خود را با برخی تفاوت های ظاهری راهی بازار می کنند، ظاهراً موتورولا تصمیم گرفته تا موبایل های سری Moto Z3 تنها از لحاظ مشخصات سخت افزاری با یکدیگر متفاوت باشند.

هردوی این محصولات مجهز به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ هستند و به همین دلیل سنسور اثر انگشت در آنها به لبه سمت راست بدنه منتقل شده است. وضعیتی که پیش از این در پرچمداران سونی شاهد آن بودیم.

در بدنه پشتی دو ویژگی بارز موبایل های ساخت موتورولا خودنمایی می کند. نخست پین های اتصال ابزارهای جانبی در بخش پایینی و ماژول بیرون زده دوربین اصلی که البته این بار در زیر پوشش شیشه ای آن دو سنسور جا خوش کرده اند.

نخستین رندر از موبایل Moto Z3 موتورولا

برعکس  Moto Z3 Play، ما تقریباً هیچ چیزی در خصوص مشخصات سخت افزاری پرچمدار جدید موتورولا نمی دانیم. اما از آنجا که با یک پرچمدار در سال ۲۰۱۸ طرف هستیم احتمالاً شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به عنوان مغز پردازنده و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار آن باشیم. بهره مندی Moto Z3 از سیستم عامل اندروید8.1 با حداقل دستکاری های ممکن نیز تقریباً قطعی به نظر می رسد.

تنها چند روز دیگر تا موعد رونمایی از  Moto Z3 Play باقی مانده و بسیار بعید است که پرچمدار جدید موتورولا نیز در همین تاریخ معرفی شود. آخرین موبایل پرچمدار این شرکت در ماه جولای سال قبل (میانه های تیرماه) رونمایی شده بود و احتمال زیادی وجود دارد که پرچمدار امسال نیز از همین رویه پیروی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی