ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل میان رده
تکنولوژی

توسعه احتمالی پیکسل میان رده توسط گوگل [به روزرسانی شد]

علی رغم مشکلات گسترده سری دوم اسمارت فون های پیکسل در سال گذشته، گوگل آنقدر اعتبار دارد که هر خبر و شایعه ای پیرامون محصولات این شرکت به سرعت در فضای رسانه ای دست به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

علی رغم مشکلات گسترده سری دوم اسمارت فون های پیکسل در سال گذشته، گوگل آنقدر اعتبار دارد که هر خبر و شایعه ای پیرامون محصولات این شرکت به سرعت در فضای رسانه ای دست به دست شود.

تاکنون خبرهای گسترده ای در مورد نسل بعدی موبایل های پیکسل منتشر شده که از این میان می توان به تولید آنها در کمپانی فاکسکان، تامین پنل های نمایشگر توسط ال جی و کاهش احتمالی قیمت نهایی اشاره کرد.

بر اساس توییت یکی از افشاگران شناخته شده به نام Roland Quandt، گوگل قبلا تولید مدل جدیدی از  پیکسل میان رده را آغاز کرده که طی نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. این موبایل میان رده بر خلاف پیکسل ۳ و ۳ اکس ال از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ بهره خواهد برد که در میان پرچمداران قرار نمی گیرد.پیکسل میان ردهچیپست اسنپدراگون۷۱۰ که مدت زیادی از معرفی آن نمی گذرد، بر اساس فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده و عملیات پردازش شبکه عصبی را با استفاده از موتور AI داخلی انجام می دهد. پردازشگر سیگنال تصویری Spectra 250 کاهش نویز متوالی و قابلیت های هوشمندی همچون عمق سنجی و ایجاد بوکه را به راحتی انجام می دهد. از دیگر قابلیت های این چیپست می توان به پشتیبانی از نسل چهارم فناوری شارژ سریع کوالکام و ویدئوهای 4K HDR اشاره کرد.

علی رغم آغاز فرایند توسعه، هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با این اسمارت فون در دسترس قرار ندارد اما ورود این این شرکت به بازار میان رده ها اگر با باگ های پیکسل ۲ نظیر سوختگی نمایشگر، ضبط صداهای عجیب و غریب و غیره همراه نباشد، می تواند عرصه را بر سامسونگ و هواوی تنگ کرده و سود چشمگیری را عاید ساکنین مانتن ویو کند.

در صورتی که خبرهای Quandt صحت داشته باشد، در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در رابطه با پیکسل میان رده منتشر خواهد شد.

به روزرسانی: رولاند کوانت اخیراً یک بار دیگر دست به کار شده و در توییتی اعلام کرده که موبایل میان رده خانواده پیکسل، با نام رمز «Bonito» شناخته می شود. اگر به یاد داشته باشید، طی سال گذشته شنیده بودیم که موبایل های جدید گوگل احتمالاً با سه نام رمز «Crosshatch» ،«Albacore» و «Blueline» شناخته می شوند. در حالی که نام رمز بلولاین به پیکسل 3 یا پیکسل 3 اکس ال تعلق دارد، گمان می رود که نام میان رده پیکسل پیشتر Albacore بوده باشد و به خاطر تغییرات به وجود آمده در طراحی، حالا تحت عنوان Bonito شناخته شود.

تماشا کنید: کالبدشکافی موبایل پیکسل 2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی