ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو چت گروهی‌ Houseparty برای کامپیوتر‌های مک عرضه شد

به تازگی یک اپلیکیشن ویدیو چت گروهی به خصوصی به نام Houseparty در میان نوجوانان و دانشجویان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. امروز کمپانی سازنده‌، اپلیکیشن مخصوص کامپیوتر‌های مک را عرضه نمود. این اپ سعی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۱

به تازگی یک اپلیکیشن ویدیو چت گروهی به خصوصی به نام Houseparty در میان نوجوانان و دانشجویان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. امروز کمپانی سازنده‌، اپلیکیشن مخصوص کامپیوتر‌های مک را عرضه نمود. این اپ سعی دارد که یک ویدیو چت ساده و پر سرعت را میان کاربران ایجاد کند.

کمپانی سازنده قصد دارد بدین شکل شمار کاربرانش را افزایش داده و کاربرانی غیر از نوجوانان و جوانان نیز پیدا کند. شاید خانواده‌ این افراد نیز با عرضه‌ی این اپ روی کامپیوتر‌های مک، به کاربرانشان اضافه شده و بدین شکل با عزیزان خود در تماس باشند.

اکنون Houseparty روی اپ استور مک به صورت رایگان قرار گرفته است. اپ یاد شده از بسیاری جهات  به دیگر سرویس‌های ویدیو چت گروهی شباهت دارد و عمده تفاوت آن مفهوم حضور به شمار می‌رود. این اپ در هر زمان از کاربر می‌پرسد که آیا علاقه به چت دارد یا خیر و پس از آن است که به دوستانتان خبر می‌دهد که اکنون شما پشت کامپیوتر قرار گرفته‌اید و قادرید با آنها صحبت کنید.

این اپ روی گوشی‌های هوشمند نیز عملکردی مشابه دارد و تنها پس از تایید کاربر، حضورش را به دیگران خبر می‌دهد. پس از آن دیگران قادر خواهند بودند با یک اشاره‌ی ساده، ویدیو چتی گروهی را آغاز کنند.

این مسئله موجب شده که چت با این اپ، ناگهانی بودن تماس‌های تلفنی گروهی را نداشته و کاربر می‌تواند هر موقع که می‌خواهد به دیگران اضافه شود. این مسئله موجب شده که ۲۰ میلیون کاربر که عمده‌ی آنها را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، به استفاده از Houseparty  روی آورند.

بنابر آمار منتشر شده، هر کاربر در این اپ به طور میانگین ۲۳ دوست دارد و روزانه ۵۱ دقیقه را به چت با دوستانش می‌گذارند. از ویژگی‌های اضافه شده به نسخه‌ی جدید این اپ می‌توان به گزینه‌ی around ( دور و بر) اشاره کرد. کاربر می‌تواند با انتخاب این وضعیت اعلام کند که برای صحبت کردن آماده است اما در همین حین دوربین خود را خاموش نگه دارد. این گزینه می‌تواند به کاربر زمان لازم برای آماده شدن یا تمام کردن کارش را بدهد تا پس از آن به گفتگو بپردازد.

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید. اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    روزانه ۵۱ ساعت ؟ وات دا

مطالب پیشنهادی