ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پشتیبانی Face ID از چند چهره در iOS 12؛ شایعات پیرامون آیپد جدید قوت گرفتند

ظاهرا اپل در iOS 12 می‌خواهد پشتیبانی چندکاربره را به تکنولوژی Face ID آی‌دیوایس‌ها اضافه کند. با توجه به گزارش وب‌سایت 9to5Mac در نسخه بتا iOS 12 که اخیرا در دسترس قرار گرفته کاربران آیفون 10 می‌توانند علاوه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

ظاهرا اپل در iOS 12 می‌خواهد پشتیبانی چندکاربره را به تکنولوژی Face ID آی‌دیوایس‌ها اضافه کند. با توجه به گزارش وب‌سایت 9to5Mac در نسخه بتا iOS 12 که اخیرا در دسترس قرار گرفته کاربران آیفون 10 می‌توانند علاوه بر چهره خود، در تنظیمات Face ID از یک «ظاهر جایگزین» (Alternative Appearance) نیز استفاده کنند. در توضیحات این ویژگی آمده:

به همراه تشخیص ظاهر شما، Face ID قابلیت این را دارد تا یک چهره جایگزین دیگر را هم بشناساند

تکنولوژی اثر انگشت موبایل‌ که در آیفون‌ها با نام Touch ID شناخته می‌شود و اپل در آیفون 10 آن را با Face ID جایگزین کرد، قابلیت پشتیبانی از چند کاربر را دارد. بنابراین می‌توان بیش از یک اثرانگشت را برای باز کردن قفل گوشی ثبت کرد. با این حال Face ID فعلا به چنین چیزی مجهز نیست و انگار iOS 12 پایانی بر محدودیت تک‌کاربره تکنولوژی امنیتی اپل است.

البته در ابتدا به نظر می‌رسید Alternative Appearance مربوط به ظاهر متفاوت خود کاربر (مثلا داشتن یک کلاه) باشد ولی بعضی‌ها از آن توانسته‌اند برای یک شخص کاملا متفاوت نیز استفاده کنند. 9to5Mac احتمال داده که این قابلیت جدید به آیپدهای مجهز به Face ID نیز اشاره داشته باشد.

چندین منبع داخلی گزارش داده‌اند که اپل اواخر امسال یک آیپد با تکنولوژی Face ID و بدون دکمه هوم عرضه می‌کند. برای کسانی که می‌خواهند دیوایس‌هایشان را با بقیه اعضای خانواده به اشتراک بگذارند، پشتیبانی از یک چهره دیگر قابلیت مثبتی به شمار می‌رود و حالا باید منتظر تاییدیه رسمی خود اپل بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی