ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه بازی Onrush منتشر شد [تماشا کنید]

سرانجام بازی جدید استودیو کدمسترز یعنی Onrush منتشر شد و به همین مناسبت، سازندگان این بازی متفاوت در سبک ریسینگ، تریلر زمان عرضه آن را منتشر کردند. در این تریلر تاثیرات آب و هوا روی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

سرانجام بازی جدید استودیو کدمسترز یعنی Onrush منتشر شد و به همین مناسبت، سازندگان این بازی متفاوت در سبک ریسینگ، تریلر زمان عرضه آن را منتشر کردند.

در این تریلر تاثیرات آب و هوا روی روند مسابقات، نحوه شخصی سازی ماشین ها و نحوه دنبال شدن مسابقات سریع این بازی به نمایش گذاشته می شود. کدمسترز ماه پیش نسخه بتا عمومی Onrush را منتشر کرده بود تا کاربران جدا از آشنایی با این IP جدید، به رفع مشکلات و باگ های بازی نیز کمک کنند.

در کل Onrush شامل 4 حالت بازی متفاوت می شود که 2 مورد از آن ها در نسخه بتا بازی در دسترس بود. در حالت Lock down با رانندگی در مسر و به دنبال اهداف مشخصی، امتیاز کسب خواهید کرد.

 

در حالت Overdrive برای پیروزی تیمتان نیاز به جمع آوری آیتم های خاصی در طول مسیر دارید و بخش Switch بازی به از بین بردن ماشین های دیگر و کسب امتیاز بستگی دارد. در نهایت حالت آخر بازی Countdown نام دارد که برای پیروزی نیاز به عبور از محل های خاصی و تمدید زمان دارید.

این بازی در حال حاضر به میانگین امتیاز 76 از 27 نقد در سایت متاکریتیک رسیده است. اغلب نقدهای Onrush مثبت هستند و منتقدان به طور کلی مسابقات سریع و آرکید بازی را ستوده و از مشکلاتی نظیر شلوغ بودن بیش از اندازه محیط انتقاد کرده اند.

در ضمن باید گفت که به زودی منتظر نقد دیجیاتو از Onrush باشید. این بازی در حال حاضر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس بوده و تاریخ انتشار خاصی برای نسخه پی سی آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی