ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از نخستین پروژکتور 4K خود با قیمت کلان 3000 دلار رونمایی کرد

اوایل سال جاری میلادی و در جریان نمایشگاه CES لاس وگاس بود که ال جی خبر از ورود به حوزه پروژکتورهای 4K داد. نخستین محصول این کمپانی در تجارت تازه اش، یعنی HU80KA، پروژکتوری است ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

اوایل سال جاری میلادی و در جریان نمایشگاه CES لاس وگاس بود که ال جی خبر از ورود به حوزه پروژکتورهای 4K داد. نخستین محصول این کمپانی در تجارت تازه اش، یعنی HU80KA، پروژکتوری است که می تواند خروجی تصویری 150 اینچی داشته باشد و روشنایی آن به سقف 2500 لومن می رسد.

اما اگر به دنبال خرید این پروژکتور 4K باشید، لازم است بدانید که به هیچ وجه ارزان قیمت نیست و ال جی برای عرضه آن با قیمت 3000 دلار برنامه ریزی کرده است. با این حال، با پرداخت چنین مبلغی می توانید مطمئن باشید که پروژکتور بسیار قدرتمندی دریافت خواهید کرد.

علاوه بر رزولوشن 4K، پروژکتور HU80KA از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می کند و دو اسپیکر داخلی 7 واتی را در خود جای داده. از پورت صدای اپتیکال، HDMI و بلوتوث نیز می توان برای اتصالات استفاده کرد. پروژکتور 4K ال جی ضمناً سیستم عامل webOS را به اجرا در می آورد و مثل سایر نمایشگرهای 4K، امکان دسترسی به تمام پلتفرم های استریم محتوی وجود دارد.

اگر برچسب قیمت 3000 دلار برای یک پروژکتور بیش از حد زیاد به نظر می رسد، گزینه های مشابه و ارزان قیمت تری نسبت به محصول ال جی نیز در بازار وجود دارد. با پرداخت نیمی از این مبلغ، می توان پروژکتور TK800 بن‌کیو را خریداری کرد که با 3000 لومن، روشنایی بیشتری از گزینه ال جی دارد اما از منظر طراحی، به اندازه HU80KA خوش منظر و شیک نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی