ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش مدیران خودرو با سود مشارکت و اقساط بلند مدت اعلام شد

ایجاد شرایط ویژه فروش اعتباری با سود مشارکت 16 درصدی و همچنین تخصیص وام می ‌تواند فرصتی مناسبی برای متقاضیان خرید خودرو و سرمایه گذاری همزمان باشد. بنا به اعلام روابط عمومی شرکت، شرایط فروش ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

ایجاد شرایط ویژه فروش اعتباری با سود مشارکت 16 درصدی و همچنین تخصیص وام می ‌تواند فرصتی مناسبی برای متقاضیان خرید خودرو و سرمایه گذاری همزمان باشد.
بنا به اعلام روابط عمومی شرکت، شرایط فروش مدیران خودرو با هدف ایجاد شرایط مناسب و فرصت خرید آسانتر برای کلیه هموطنان، شرکت مدیران خودرو شرایط فروش و تحویل 90 روزه خودرو های ایکس 22، ایکس 33 اِس و ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت را با تخصیص سود مشارکت و البته تخفیف در پیش پرداخت اولیه مهیا کرده است.

بر این اساس ام وی ام ایکس22 در چهار تیپ مختلف دنده ایی ساده، و دنده ایی اسپرت اکسلنت، اتوماتیک لاکچری و اتوماتیک اکسلنت اسپورت با پیش پرداخت های  حداقل 22 میلیون تومان و حداکثر تا 27 میلیون تومان با سود مشارکت 16 درصد قابل ثبت نام است. MVM X33 S و MVM 315 اسپرت اکسلنت نیز با پیش پرداخت‌ هایی به ترتیب 27 و 11 میلیون تومانی و سود مشارک 16 درصدی برای ثبت نام در دسترس خواهند بود.شرایط فروش مدیران خودرو‏X33S داراى موتور 2 لیتری 4 سیلندر با حجم دقیق 1971 سی سی است که 139 اسب بخار توان خروجی دارد، همچنین حداکثر گشتاور این خودرو 180نیوتن متری اعلام شده است که به این ترتیب خودرو قادر خواهد بود ظرف مدت حدود 13.5 ثانیه (رسمی) از سرعت  0 کیلومتر  در ساعت به سرعت  100 کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت اعلامی نیز  175 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.شرایط فروش مدیران خودروامکانات ایمنی و رفاهی MVM X33S شامل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک، روکش چرمی صندلی ها، صندلی راننده قابل تنظیم در 6 جهت، آینه کناری برقی و قابل تنظیم، تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترلی، سانروف، مه شکن جلو و عقب، ترمزهای ABS و EBD، سیستم رانندگی قابل تنظیم بین دو حالت eco و sport و ... می باشد.
‏ X22 به موتور 1/5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپه مجهز بوده و می تواند با قدرت 105 اسب بخاری و گشتاور 135 نیوتن متری خود به حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت برسد.محصولات مدیران خودرواز تجهیزات MVM X22 می توان به یک سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش هشت اینچی، کروز کنترلی، سنسور پارک عقب، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز های ABS و EBD، رینگ 16 اینچی آلومینیومی، تهویه الکتریکی و آینه های برقی، دوربین عقب ، سانروف، صندلی های چرمی دو رنگ، دکمه Eco،  کامپیوتر سفری و… اشاره کرد که برای خودرویی در این رنج قیمت کاملا مناسب به نظر می رسد.محصولات مدیران خودروMVM 315 از پیشرانه ای 1500 سی سی 4 سیلندر برخوردار است. این موتور کوچک بنا بر مشخصات رسمی، 107 اسب بخار توان خروجی دارد و حداکثر گشتاور آن 140 نیوتن متر بود
یکی از نکات مورد توجه در ام وی ام 315 اکسلنت وجود آپشن های متعدد کاربردی است.
وجود صندلی های چرمی، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی مجهز به نویگیشن و دوربین دید عقب و همچنین وجود دکمه های کنترلی روی فرمان از جمله ویژگی های این خودرو در زمینه امکانات و آپشن های رفاهی است.
نکته قابل توجه در شرایط فروش اعتباری امکان بهره مندی از سود مشارک و همچنین دریافت وام حداکثر تا 50 درصد قیمت خودرو است که مشتریان می توانند اقساط آن را در بازه ای 12 تا 36 ماه بصورت منعطف بازپرداخت نمایند. کلیه خودرو ها به صورت قیمت غیر قطعی و تحویل 90 روزه در کلیه نمایندگی های سراسر ایران قابل ثبت نام خواهد بود. علاقه مندان می‌ توانند جهت اطلاع به وبسایت رسمی مدیران خودرو مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

    ماشینارو نگاه کن با امکانات ماشینای ۳۰ سال پیش و با شرایط و دزدیه کیلویی دارن میفروشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی