ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کرش کردن اینستاگرام

اینستاگرام مشکل کرش کردن اپ اندروید خود را به رسمیت شناخت و آن را برطرف کرد

مشکل کرش کردن اینستاگرام با ارائه آپدیتی از این سوی این اپلیکیشن برطرف شد. طی روزهای اخیر، جمع کثیری از کاربران این شبکه اجتماعی از کرش کردن ناگهانی اپلیکیشن اندروید خبر می‌دادند و بابت آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

مشکل کرش کردن اینستاگرام با ارائه آپدیتی از این سوی این اپلیکیشن برطرف شد. طی روزهای اخیر، جمع کثیری از کاربران این شبکه اجتماعی از کرش کردن ناگهانی اپلیکیشن اندروید خبر می‌دادند و بابت آن گلایه‌مند بودند.

خوشبختانه اینستاگرام با بالا گرفتن اعتراضات و تجمیع این گزارشات، بالاخره نسبت به آن‌ها واکنش نشان داد و با به رسمیت شناختن این مشکل در یک پست توییتری از آپدیت اپلیکیشن و رفع باگ مذکور خبر داد.

کرش کردن اینستاگرام

اینستاگرام در این پست به علت دقیق بروز مشکل اشاره‌ای نکرده، اما وجود آن در بعضی دیوایس‌های اندرویدی را به رسمیت شناخته است. از گزارشات کاربران پیداست که نحوه ایجاد این مشکل در دیوایس‌های مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته. به عنوان مثال اپلیکیشن در بعضی دیوایس‌ها به محض لاگین کردن دچار کرش میشده اما برای عده‌ای دیگر این اتفاق هنگام بالا و پایین کردن فید یا ورود به استوری‌ها اتفاق می‌افتاده است.

همین مشکل عجیب باعث شده بود که بسیاری از کاربران خشم خود در واکنش به این موضوع را با اعطای امتیاز یک ستاره به اینستاگرام در پلی‌استور به نمایش بگذارند. ظاهرا کاربران دیوایس‌های سامسونگ بیشتر از سایرین با این مشکل مواجه بوده‌اند و در درجات بعدی صاحبان گوشی‌های شیائومی، هوآوی و موتورولا هم جزو افرادی بوده‌اند که این باگ را تجربه کرده‌اند.

خوشبختانه اینستاگرام با آپدیت اپلیکیشن این مشکل را برطرف کرده است. برای دریافت آن می‌توانید همین حالا به پلی‌استور مراجعه کرده و آخرین نسخه اپ را دانلود کنید. اگر مشکل‌تان برطرف نشد، توصیه می‌کنیم که یک بار اینستاگرام را حذف و مجددا از اول نصب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

    من دو تا اکانت دارم. اکانت اصلیم استیکر نظرسنجی نداشت!
    اون یکی اکانت داشت!
    خیلی برام عجیب بود. مجبور شدم اکانت اصلیم رو حذف کپم و جدید باز کنم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی