ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حالا می‌توانید نقشه اپل را به وب‌سایت خود اضافه کنید

در خلال رویداد WWDC که فردا به پایان می‌رسد، اپل نقشه خود را هم فراموش نکرد و از یک تغییر بزرگ برای «نقشه اپل» (Apple Maps) پرده برداشت. با توجه به اطلاعات به دست آمده، اهالی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

در خلال رویداد WWDC که فردا به پایان می‌رسد، اپل نقشه خود را هم فراموش نکرد و از یک تغییر بزرگ برای «نقشه اپل» (Apple Maps) پرده برداشت. با توجه به اطلاعات به دست آمده، اهالی کوپرینو قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا به واسطه آن کاربران بتوانند نقشه اپل را به وب‌سایت خود اضافه کنند. این کمپانی در بیانیه‌ای رسمی گفت:

MapKit JS اپل مپس را به وب می‌آورد. کتاب‌خانه جدید جاوا اسکریپت اجازه می‌دهد تا نقشه‌های تعاملی را در صفحات مجازی قرار بدهید، نقشه‌های کاملی که با سرویس‌های اپل مپس در ارتباط هستند و ویژگی‌هایی همانند نمایش مختصات یک نقطه خاص را دارند

در کنار ویژگی‌های بالا، این نقشه‌ها از صفحات لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند و همچنین توسعه‌دهندگان قابلیت این را دارند تا یک منطقه خاص از نقشه را به وب‌سایت بیافزایند. بنابراین کاربران می‌توانند در آن نقطه به جستجو مکان و مسیرهای مختلف بپردازند. بد نیست بدانید MapKit JS کتاب خانه جدید زبان جاوا اسکریپت است و اپل به کمک همین کتاب خانه توانسته به این مهم برسد.

WWDC سه روز پیش آغاز شد و مهمترین اتفاق این رویداد به معرفی iOS 12 باز می‌گشت. به ادعای اپل، در این نسخه اپلیکیشن‌ها 40 درصد سریع‌تر از گذشته بارگذاری می‌شوند و سرعت ظاهر شدن کیبورد هم با افزایشی 50 درصدی مواجه بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

    چه عجب این اپل خودخواه یه کاری کرد!

مطالب پیشنهادی