ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل موتو Z3 Play با نمایشگر بزرگ و دوربین دوگانه معرفی شد

موتورولا بالاخره از موبایل مورد انتظار موتو Z3 Play رونمایی کرد که قرار است به عنوان نخستین عضو از خانواده Z3 جایگزین مدل محبوب Moto Z2 Play شود. همانند دیگر موبایل های این سری، موتو ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

موتورولا بالاخره از موبایل مورد انتظار موتو Z3 Play رونمایی کرد که قرار است به عنوان نخستین عضو از خانواده Z3 جایگزین مدل محبوب Moto Z2 Play شود. همانند دیگر موبایل های این سری، موتو Z3 Play هم از مادهای مختلف پشتیبانی می کند، در نتیجه نباید انتظار تغییر شگرف در طراحی را داشته باشیم.

موتورولا موتو Z3 Play

موتو Z3 Play بدنه ای باریک از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد که بین دو پنل شیشه ای با روکش گوریلا گلس 3 قرار گرفته است. کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر باعث شده تا اکنون شاهد صفحه 6 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع امولد در ابعادی مشابه نسل های قبلی باشیم. البته این موضوع باعث انتقال حسگر اثر انگشت لبه سمت راست بدنه شده است.

موتورولا موتو Z3 Play

مغز متفکر موتو Z3 Play چیپست اسنپدراگون 636 است که از پردازنده قدرتمندی با 8 هسته کریو 260 و پردازشگر گرافیکی ادرنو 509 بهره می گیرد. حافظه رَم این دستگاه 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن هم 32 یا 64 گیگابایت است. در بخش تصویربرداری شاهد دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی هستیم که به فوکوس خودکار دوال پیکسل و فلاش دوگانه دورنگ LED نیز مجهز شده اند.

موتورولا موتو Z3 Play

دوربین سلفی موتو Z3 Play هم 8 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 است. برخلاف نسل قبل، فلاش سلفی و درگاه هدفون در محصول جدید موتورولا دیده نمی شوند. با این حال تعبیه باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی در بدنه نسبتاً ظریف این گوشی قابل تحسین است.

موتورولا موتو Z3 Play

گوشی موتو Z3 Play به شکل پیش فرض از اندروید اوریو بهره می گیرد و همانند نسل های قبل برای استفاده بهتر از مادهای مختلف، قابلیت هایی نظیر موتو دیسپلی، اکشن، کمرا و غیره را ارائه می دهد. موتورولا به زودی نسخه آنلاک موبایل موتو Z3 Play را همراه با ماد باتری به قیمت 499 دلار در آمریکا عرضه می کند، اما اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش آن در سرتاسر جهان هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی