ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد تاشونده Anafi محصول Parrot
تکنولوژی

شرکت Parrot پهپاد ANAFI را با قابلیت تصویربرداری 4K HDR معرفی کرد

کمپانی Parrot مدتی هست که تمرکز اصلی خود را روی مشتریان تجاری و کاربری های خاص قرار داده، با این وجود گاه به گاه نیز اقدام به تولید پهپادی جدید برای کاربران عادی می کند. Anafi جدیدترین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

کمپانی Parrot مدتی هست که تمرکز اصلی خود را روی مشتریان تجاری و کاربری های خاص قرار داده، با این وجود گاه به گاه نیز اقدام به تولید پهپادی جدید برای کاربران عادی می کند. Anafi جدیدترین محصول Parrot است که علاوه بر مجهز بودن به یک دوربین متحرک 4K، قابلیت آن را دارد تا با جمع کردن بازوهایش آن را در یک کیف کوچک همه جا با خود ببرید.

دوربین در نظر گرفته شده برای Anafi مجهز به یک سنسور ۲۱ مگاپیکسلی بوده و می تواند ویدیوهای 4K HDR را با نرخ ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه ثبت و استریم نماید. ضمن این که امکان زوم اپتیکال ۲.۸ برابری نیز بدون افت کیفیت فراهم است. البته بهره مندی از لرزشگیر مکانیکی تنها در دو محور می تواند یک نقطه ضعف برای آن به حساب بیاید.

پهپاد تاشونده Anafi محصول Parrot

پهپاد تا شونده Parrot با هر بار شارژ قادر است تا ۲۵ دقیقه و تا شعاع ۲.۵ مایلی در هوا باقی بماند. شارژ مجدد آن نیز از طریق یک درگاه USB-C میسر خواهد بود. سازنده وعده داده تا پهپاد جدیدش پروازی بسیار آرام و کم سر و صدایی داشته باشد که این یک مزیت واقعاً عالی در مقابل سایر پهپادها با وزوز طولانی و بلند ملخ هایشان است.

علاوه بر وجود یک کنترلر اختصاصی، کاربران قادر خواهند بود تا Anafi را از طریق اپلیکیشن جدید موبایل های هوشمند نیز هدایت نمایند. از قابلیت های مهم اپ مذکور می تواند به مسیریابی بصری با استفاده از هوش مصنوعی، ثبت سلفی هوایی، ثبت اتوماتیک ویدیوهای هوایی از مناظر و همچنین ثبت تصاویر اسلوموشن و هایپر لپس اشاره کرد.

پهپاد تاشونده Anafi محصول Parrot

گذشته از همه قابلیت هایی که در بالا به آنها اشاره شد، آن چه احتمالاً بسیاری از خریداران را به سمت محصول تازه Parrot می کشاند، قیمت نسبتاً جذاب ۶۹۹ دلاری آن است که برای پهپادی در این رده کاملاً قابل قبول به نظر می رسد. نباید فراموش کرد که محصول مشابه DJI، یعنی Mavic Air دقیقاً ۱۰۰ دلار از Anafi گران تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    خیلی قیمتش خوبه ???

مطالب پیشنهادی