ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرورگر سامسونگ
تکنولوژی

ورود به حساب کاربری با اسکن عنبیه چشم در آخرین نسخه مرورگر سامسونگ

مرورگر سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی در نسخه بتا دریافت کرده که تغییرات مهمی را برایش به ارمغان می‌آورند. این تغییرات را می‌توانید به زودی در نسخه نهایی و پایدار اپلیکیشن تجربه کنید. از میان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

مرورگر سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی در نسخه بتا دریافت کرده که تغییرات مهمی را برایش به ارمغان می‌آورند. این تغییرات را می‌توانید به زودی در نسخه نهایی و پایدار اپلیکیشن تجربه کنید.

از میان این تغییرات شاید Intelligent Scan یا اسکن هوشمند یکی از جالب‌ترین آن‌ها باشد. به لطف این خصوصیت کاربران مرورگر سامسونگ می‌توانند برای اموری مثل ورود به حساب‌های کاربری، پرداخت‌های بانکی یا سوئیچ به حالت مرور مخفی از حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم استفاده نمایند.

استفاده از اسکن هوشمند دو مزیت بزرگ به همراه دارد: هم به تجربه کاربری افراد کیفیت و سرعت می‌بخشد و هم از نظر امنیتی مرورگر را در سطح بالاتری قرار می‌دهد. اما اسکن هوشمند تنها قابلیت جدید مرورگر سامسونگ در آخرین نسخه بتایش نیست.

مرورگر سامسونگ

در بتای 7.4 اپلیکیشن امکان شخصی‌سازی حالت Reader Mode هم اضافه شده است. کاربران حالا می‌توانند ظاهر این بخش را با انتخاب تصویر پس‌زمینه و فونت دلخواه با سلیقه خود سازگار کنند.

به جز این بخش تاریخچه دانلودها هم با پیشرفت‌هایی همراه بوده و حالا امکان فیلتر کردن دانلودها بسته به نوع فایل را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین حالا گزینه‌ای هم برای اشتراک‌گذاری مستقیم فایل‌های دانلودی از محیط مرورگر فراهم شده و در صورت تمایل می‌توانید از همین بخش به پاکسازی فایل‌های دانلودی اقدام کنید.

اما کاربران آمریکایی مرورگر سامسونگ برای دریافت آخرین اخبار، از مزیت نوتیفیکیشن‌های آنی برخوردار شده‌اند. ضمنا قابلیت‌های دیگری در نسخه 7.4 بتا دیده می‌شود که شاید برای کلیه کاربران ارائه نشوند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به بخش ترندها اشاره کرد که ظاهرا فقط در اختیار کاربران چینی قرار گرفته است.

آخرین بتای مرورگر سامسونگ را می‌توانید همین حالا از این آدرس اینترنتی دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    نمیفهمم چرا سامسونگ دست از سر این مرورگرش برنمیداره و این کار رو به گوگل کروم نمیسپاره
    واقعا مسخرست

    • abbas ap
      abbas ap | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

      چرا بی منطق حرف میزنی ؟ اگه ایرادی توی این برنامه دیدی بگو ما هم در جریان باشیم . در ضمن مرورگر سامسونگ هم بر پایه کروم گوگل توسعه داده شده . خیلی هم سریعتر و امکانات بیشتری رو دم دستت گذاشته .

  • ErfanM
    ErfanM | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

    بنده از یکسال پیش تقریبا همون اوایل که‌گوشی رو گرفتم این امکانات رو داشتیم دیجیاتو خعلی عقبی
    همین الان ورود به اکانتت با iris انجام میشه

مطالب پیشنهادی