ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه فصل نهایی بازی The Walking Dead مشخص شد؛ پایان ماجراجویی کلمنتاین [تماشا کنید]

شش سال پیش بود که بازی اپیزودیک The Walking Dead غوغای زیادی را در بین علاقه مندان به بازی های ویدیویی به پا کرده بود. این بازی با واکنش های مثبت زیادی روبرو شد و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

شش سال پیش بود که بازی اپیزودیک The Walking Dead غوغای زیادی را در بین علاقه مندان به بازی های ویدیویی به پا کرده بود. این بازی با واکنش های مثبت زیادی روبرو شد و حتی معتبرترین جایزه «بهترین بازی سال» را نیز دریافت کرد.

بعد از عرضه نسبتاً ناموفق فصل سوم، حال تل تیل با انتشار تریلری، جزییات کاملی را در رابطه با فصل چهارم The Walking Dead در اختیار کاربران گذاشت. طبق وعده کمپانی تل تیل، در فصل چهارم شاهد بهبود گرافیکی چشمگیری نسبت به قبل خواهیم بود. دوربین روی شانه به صورت جدیدی در بازی حضور خواهد داشت و در نهایت باید منتظر یک پایان احساسی و غافلگیر کننده برای ماجرای کلمنتاین باشیم.

کلمنتاین که اکنون یک بازمانده توانمند در مواجه شدن با خطرات است، به فصل نهایی ماجراجویی خود رسیده. او پس از سال ها تلاش برای بقا و برآمدن از پس تهدیدات مختلف، شانسی برای بازگشت به زندگی عادی و خانه پیدا کرده است.

همچنین او وظیفه محافظت از AJ کم سن و سال را نیز دارد که نزدیک ترین معنا برای کلمنتاین به یک خانواده است. طبق گفته سازندگان در این فصل شاهد فداکارهایی او، صحنه های احساسی سنگین، مبارزه با زامبی ها و در نهایت پایان داستان کلمنتاین خواهیم بود.

همچنین طبق اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده، باید در روز 23 مرداد تابستان جاری، شاهد انتشار اپیزود اول فصل آخر این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی باشیم.

چندی پیش تل تیل تاریخ عرضه فصل دوم یکی دیگر از IP های محبوب خود یعنی The Wolf Among Us را تا سال 2019 به تعویق انداخت. همچنین این کمپانی در حال کار روی پروژه جدیدی است که هنوز جزییات زیادی از آن در دسترس نیست. آخرین بازی تل تیل، فصل دوم از سری بتمن این کمپانی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    موبایل هم هست. گرچه فصل سه رو گند زد با این سازگاریش

    • milad
      milad | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

      نه فصل ۳ خوب بود

  • milad
    milad | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

    فقط ps4 و xbox و کامپیوتر ؟
    پس موبایل چی ؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی