ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 9
تکنولوژی

رندر ۳۶۰ درجه از گلکسی نوت 9 لو رفت؛ تغییرات حداقل ظاهری

  گزارش‌هایی به دست رسیده بود از اینکه سامسونگ قصد ندارد طراحی گلکسی نوت 9 رو تغییر خاصی بدهد تا از هزینه‌های خود در تولید این تلفن همراه غول پیکر بکاهد و حالا رندر کامل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۹

 

گزارش‌هایی به دست رسیده بود از اینکه سامسونگ قصد ندارد طراحی گلکسی نوت 9 رو تغییر خاصی بدهد تا از هزینه‌های خود در تولید این تلفن همراه غول پیکر بکاهد و حالا رندر کامل و ۳۶۰ درجه از این موبایل جدید لو رفته که گزارش‌های پیشین را تایید می‌کند.

بخش جلویی گلکسی نوت 9 در این تصاویر کاملا با گلکسی نوت 8 برابر است (البته همین موضوع در مورد گلکسی اس 9 و 9 پلاس هم صادق بود) ولی در قسمت پشتی جایگاه اسکنر اثر انگشت تغییر یافته و به زیر دوربین دوگانه نقل مکان کرده. سامسونگ همین کار را برای خانواده گلکسی اس 9 هم انجام داد و سنسور اثر انگشت را به جایگاهی بهتر انتقال داد تا انگشت کاربر مدام باعث کثیف شدن دوربین دستگاه نشود.

گلکسی نوت 9

ابعاد دستگاه ۱۶۱.۹ در ۷۶.۳ در ۸.۸ میلی متر است که یعنی کوتاه‌تر و ضخیم‌تر از نوت 8 شده. نمایشگر اما همان ۶.۳ اینچ سابق است و تقریبا تفاوتی نکرده.

ضخامت بیشتر دستگاه هم به معنای باتر بزرگ‌تر است. سامسونگ برای گلکسی نوت 8 از یک واحد ۳۳۰۰ میلی آمپری استفاده کرده بود در حالی که گلکسی نوت 9 قرار است باتری ۳۸۵۰ میلی آمپری داشته باشد. حافظه رم، چیپست و دوربین نیز احتمالا همان‌هایی خواهد بود که سامسونگ در گلکسی اس 9 پلاس استفاده کرده بود.

البته فراموش نکنید که گلکسی نوت 9 به قلم S Pen هم مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Omiderfani
    Omiderfani | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

    همه گوشیا یکی شدن همه تکراری همه قیمتا بی خود فضایی شده. فقط یکم سخت افزارا امتیازاشون بالا پایینه که اونم اصن مهم نیس حداقل تا دوسال خریدن گوشی اشتباست

  • pedram
    pedram | ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

    واقا هیچ چیز جدیدی ندارن رو کنن. فقط عدد

مطالب پیشنهادی