ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصویر روی جلد بازی فیفا 19 مشخص شد

روز گذشته الکترونیک آرتز از تصویر روی جلد بازی فیفا 19 رونمایی کرد. مطابق انتظار امسال هم ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید روی کاور جدیدترین نسخه از سری فیفا حضور خواهد داشت. طبق اعلام الکترونیک ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

روز گذشته الکترونیک آرتز از تصویر روی جلد بازی فیفا 19 رونمایی کرد. مطابق انتظار امسال هم ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید روی کاور جدیدترین نسخه از سری فیفا حضور خواهد داشت.

طبق اعلام الکترونیک آرتز، روز شنبه باید شاهد رونمایی از این بازی باشیم و از همین جهت هنوز اطلاعات خاصی از این عنوان منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که روی کاور فیفا 19 هنوز اثری از لوگو لیگ قهرمانان اروپا و سایر رقابت های اروپایی معتبر نیست. پیش از این شنیده می شد که با اتمام قرارداد بین فدارسیون فوتبال اروپا و کونامی، الکترونیک آرتز برای سری فیفا قرارداد تازه ای را برای به دست آوردن حق استفاده لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا امضا می کند.

در حال حاضر، به روزرسانی جام جهانی 2018 روسیه برای بازی فیفا 18 منتشر شده است که در آن تمام تیم های حاضر در این رقابت ها و تمام ورزشگاه های جام جهانی شبیه سازی شده اند.

فیفا 19

جالب است بدانید که این آپدیت کاملاً رایگان بوده و جدا از بخش آفلاین، حالت Ulitmate Team مخصوص به خود را هم دارد. در ویدیویی با حضور تحریریه دیجیاتو قهرمان جام جهانی را پیش بینی کردیم. همچنین لیست قدرتمندترین بازیکنان فیفا 18 در آپدیت جام جهانی نیز منتشر شده است.

با انتشار اخبار جدید از فیفا 19، آن را با شما در اشتراک خواهیم گذاشت. انتظار می رود که این بازی در اوایل پاییز سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • amirmairi
    amirmairi | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    چرا پشتش آبی هستش :/
    حداقل تو ورزشگاه میزاشتین مثل قبلی ها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی