ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام اجازه می‌دهد استوری‌های منشن شده را بازنشر کنید

اینستاگرام اخیرا تغییرات کوچکی در بخش استوری سرویس خود داده است. اکنون اگر کسی را در استوری‌هایتان منشن کنید، او می‌تواند استوری شما را بازنشر کرده و به آن عکس یا ویدیو دلخواه اضافه کند. این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اینستاگرام اخیرا تغییرات کوچکی در بخش استوری سرویس خود داده است. اکنون اگر کسی را در استوری‌هایتان منشن کنید، او می‌تواند استوری شما را بازنشر کرده و به آن عکس یا ویدیو دلخواه اضافه کند. این ویژگی mention Sharing@ نام دارد و بعد از اینکه یک نفر را در استوری تگ کردید، پیغام «فرد منشن شده ممکن است تا بیست و چهار ساعت آینده این استوری را بازنشر کند» را خواهید دید.

در این فاصله لینکی با گزینه Add This to Your Story برای کاربر منشن شده فرستاده می‌شود و با کلیک روی لینک، او می‌تواند استوری را بازنشر کند و در صورتی که خواست به استوری خود استیکر، جمله یا چیزهای دیگر بیافزاید. بعد از آنکه استوری جدید منتشر شد نیز نام کاربری که استوری اول را گذاشته، نمایش داده می‌شود.

بازنشر استوری اینستاگرام

البته برای استفاده از این ویژگی، حتما هر دو اکانت باید عمومی (Public) باشند. قابلیت جدید mention Sharing@ هم‌اکنون برای نسخه نسخه 48 اینستاگرام انتشار یافته و کاربران دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند از آن استفاده کنند. بد نیست بدانید چند روز پیش گزارشی به دست رسید که نشان می‌داد اینستاگرام قصد دارد محدودیت‌های ویدیوها را بردارد.

با توجه به گزارش وال استریت ژورنال، اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد تا کلیپ‌هایی به طول یک ساعت را در این شبکه اجتماعی بارگذاری کنند و اگر این شایعه رنگ و بوی حقیقت به خودش بگیرد، این سرویس محبوب اجتماعی می‌تواند به رقیبی برای یوتوب بدل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی