ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه ۲۰۱۸ موبایل های گلکسی J3 و گلکسی J7
تکنولوژی

رونمایی از نسخه ۲۰۱۸ موبایل های گلکسی J3 و گلکسی J7 سامسونگ در آمریکا

کمپانی سامسونگ نسل تازه دو موبایل از بین میان رده های محبوب سری J را در کشور آمریکا رونمایی کرد. دو موبایل مورد اشاره نسخه ۲۰۱۸ گلکسی J3 و گلکسی J7 هستند و قرار است تا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

کمپانی سامسونگ نسل تازه دو موبایل از بین میان رده های محبوب سری J را در کشور آمریکا رونمایی کرد. دو موبایل مورد اشاره نسخه ۲۰۱۸ گلکسی J3 و گلکسی J7 هستند و قرار است تا یک هفته دیگر در دسترس خریداران قرار بگیرند.

الته کمپانی کره ای هنوز قیمت میان رده های جدید خود را اعلام نکرده، چراکه قرار است این دو محصول در قالب قرارداد با چند اپراتور مختلف در دسترس خریداران قرار بگیرند و ظاهراً اعلام قیمت و زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن آنها می بایست توسط خود اپراتورها اعلام شود.

نسخه ۲۰۱۸ موبایل های گلکسی J3 و گلکسی J7

نسخه ۲۰۱۸ گلکسی J3 به عنوان کوچک ترین و ارزان ترین عضو موبایل های سری J سامسونگ، مجهز به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن HD است. نسخه بزرگتر یعنی J7 نیز از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن مشابه بهره می برد تا بتوان آن را در رده فبلت ها جای داد.

در زمینه دوربین نیز گلکسی J3 از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در بدنه پشتی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی برخوردار است. برادر بزرگتر در این زمینه نیز از وضعیت بهتری برخوردار است، چرا که دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی را برای بدنه پشتی و بالای نمایشگر خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • afg
    afg | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    رزولوشن hd?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی