ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تبلیغ ناخواسته ای در استیم بازی Just Cause 4 را لو داد

ظاهراً لو رفتن بازی ها قبل از رونمایی اصلی در ماه اخیر به یک رسم تبدیل شده است. ساعاتی پیش یک تبلیغ استیم به طور غیرعمد (یا حتی عمد!) از عرضه بازی Just Cause 4 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

ظاهراً لو رفتن بازی ها قبل از رونمایی اصلی در ماه اخیر به یک رسم تبدیل شده است. ساعاتی پیش یک تبلیغ استیم به طور غیرعمد (یا حتی عمد!) از عرضه بازی Just Cause 4 خبر داد. جالب است بدانید که در لیستی که ماه گذشته از فروشگاه والمارت به بیرون درز کرده بود هم نام این بازی دیده می شد.

ابتدا سایت کوتاکو این خبر را منتشر کرد، بعد از مدتی بعضی از کاربران آن را در توییتر منتشر کردند. ظاهراً در صورت کلیک روی تصویر تبلیغ، به صفحه اصلی استیم هدایت می شوید و هنوز صفحه خاصی برای پیش خرید این بازی ایجاد نشده است.

البته شخصاً برای دیدن این تبلیغ وارد استیم شدم و تصویر تبلیغ بازی Just Cause 4 به نمایش در نیامد. احتمال می رود که این تبلیغ حذف شده باشد. در لیست لو رفته از والمارت جدا از این بازی، به رونمایی از نسخه جدید اساسینز کرید و بازی Rage 2 نیز اشاره شده بود که هر دو این بازی ها بعد از گذشت مدتی به طور رسمی از سوی ناشرین خود معرفی شدند.

بازی Just Cause 4
هنوز صفحه مشخصی برای بازی در استیم وجود ندارد

یکی از جذاب ترین بازی های این لیست، نسخه بعدی Splinter Cell است که هنوز در مورد احتمال معرفی شدن آن در کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 چیزی نمی دانیم. در ضمن باید گفت که به احتمال زیاد، سازنده قسمت چهارم Just Cause مانند قسمت های پیشین این سری، استودیو Avalanche خواهد بود که در حال حاضر در حال کار روی بازی Rage 2 هم است.

باید در کنفرانس ناشر بازی یعنی اسکوئرانیکس که در ساعت 21:30 روز 21 خرداد آغاز می شود، منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با این عنوان باشیم. نظر شما چیست؟ آیا این لو رفتن بازی ها قبل از رونمایی اصلی در روزهای اخیر یک حقه جدید تبلیغاتی است یا دلایلی دیگری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    ایول. 2 خوب بود ولی 3 عالی. حتما 4 هم بهترین.

  • reza
    reza | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    ????

  • lasmoo
    lasmoo | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    just cause 4!!
    منتظرم ببینم بعد از تغییر جهت موشک با دست خالی چیکار میخواد بکنه؟
    بازیای فانی هستن (چند ساعت اولش)

مطالب پیشنهادی