ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ هاگوارتز چهار سال بعد

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Harry Potter: Hogwarts Mystery

رازهای هاگوارتز

  • بازی آنلاین است

«هری پاتر: رازهای هاگوارتز» (Harry Potter: Hogwarts Mystery) هرچند نقدهای مثبتی نگرفت ولی بازیکن‌ها با روی باز از بازی استقبال کردند و جدیدترین ماجراجویی شخصیت‌های دنیای هری پاتر خیلی زود توانست به درآمد میلیون دلاری دست پیدا کند. Hogwarts Mystery هفت فصل خواهد داشت و تاکنون فقط سه فصل ( هر فصل یک سال طول می‌کشد) در دسترس قرار گرفته بود.

اما از امروز و با بروزرسانی جدید این عنوان، بازیکن‌ها می‌توانند فصل چهارم بازی هری پاتر را نیز تجربه کنند. اگر سیر تحول داستانی بازی همانند کتاب و فیلم باشد، احتمالا در این فصل جدید شاهد اتفاقات تاریک‌تری برای شخصیت‌های داستان خواهیم بود؛ کتاب چهارم و پایانی که رخ داد را فراموش کردید؟

در بازی هری پاتر بازیکن نقش خواهر یا برادر یکی از دانش آموزان فراری هاگوارتز را دارد که بعد از شکستن قوانین و کار کردن با جادوی سیاه از مدرسه اخراج می‌شود. در بازی به کلاس های مختلف می‌روید و با یادگیری ترفندهای مختلف هم پیشرفت می‌کنید و هم یک قدم به سرنوشت مرموز برادرتان نزدیک می‌شوید.

Harry Potter: Hogwarts Mystery

Harry Potter: Hogwarts Mystery

سازنده: Jam City قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 161 / 87 مگابایت زبان:

Human Evolution - Clicker Game

  • بازی آفلاین است

از ابتدای خلقت تا دنیای مدرن با یک بازی موبایل؛ Human Evolution عنوان عجیبی است و هر چند از دیدگاه مکانیزم‌های گیم‌پلی تفاوتی با دیگر بازی‌های سبک Idle ندارد ولی ایده جالبش باعث شده تا در میان عناوین مشابه به اثری متفاوت و سرگرم‌کننده تبدیل شود. بازی از دریا آغاز می‌شود.

جایی که هر ثانیه یک بار، موجودات کوچکی در محیط ظاهر می‌شوند. حالا باید با کشیدن آبزی‌های شبیه به هم، موجودات پیچیده‌تری به وجود بیاورید. رفته رفته نیز از آب به خشکی می‌روید و حیوانات و انسان‌ها را خلق می‌کنید. همانند بقیه عناوین Idle، در اینجا نیز شخصیت‌ها هر چند ثانیه یک بار سکه‌هایی می‌دهند و با آن‌ها می‌توانید آیتم‌های جدید بخرید.

Human Evolution: Rise of Mankind

Human Evolution: Rise of Mankind

سازنده: Mikhail Petrushkov قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 181.7 / 32 مگابایت زبان:

World of Demons

World of Demons

  • بازی آنلاین است

«دنیای شیاطین» (World of Demons) شاید در ابتدا عنوانی با یک نام کلیشه‌ای به نظر برسد اما نگذارید اسم بازی فریب‌تان دهد. چون World of Demons یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال بوده و استودیوی معروف «پلاتینیوم گیمز» (Platinum Games) که مسئولیت ساخت بازی را به عهده دارد، چند تا از بهترین عناوین کنسول‌ها را ساخته است؛ بایونتا، اوکامی و Nier: Automata.

بازی همانگونه که اسمش نشان می‌دهد، بازیکن را در جهانی مملو از هیولاها رها می‌کند و در نقش یکی از سه شخصیت اصلی داستان، باید با آن ها مبارزه کنید. خبری هم از کنترل پیچیده‌ نیست: به کمک قسمت چپ صفحه لمسی حرکت می‌کنید، با کلیک روی موبایل ضربه می‌زنید و اگر انگشت تان را بکشید، شخصیت اصلی جاخالی می‌دهد.

با توجه به بازخوردهای کاربران، بازی مبارزات خیلی روانی دارد و گرافیک الهام گرفته از قلم زنی ژاپنی نیز به دل خیلی‌ها نشسته است. البته World of Demons فعلا تنها برای iOS و کشور فیلیپین عرضه شده و امیدواریم خیلی منتظر عرضه جهانی نمانیم. صحبت از عناوین مورد انتظار موبایل شد، بد نیست بگوییم ARK Survival Evolved زودتر از انتظارات هفته بعد به iOS و اندروید می‌آید.

World of Demons

World of Demons

سازنده: DeNA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 911 مگابایت زبان:

The Ancients AR

The Ancients AR

  • بازی آفلاین است

واقعیت افزوده روز به روز جذاب‌تر می‌شود. The Ancients AR حتی توانسته پایش را فراتر از The Machines بگذارد و گرافیکی پویاتر را به کمک این تکنولوژی به تصویر بکشد؛ غول‌هایی که در دریا می‌جنگند، کشتی‌هایی که حرکت می‌کنند و اژدهایی که با نفس آتشین خود سربازان را می‌سوزاند.

هر چند در بازی‌های موبایل، این تصاویر شلوغ چیز جدیدی نیستند ولی تجربه آن‌ها با تکنولوژی واقعیت افزوده حال و هوای خودش را دارد. بازی عنوانی استراتژی بوده و در آن باید با نیروها و قدرت‌هایی که در اختیار‌تان قرار می‌گیرد، به جنگ با دشمنان بروید و در سطح دریا با آنان مبارزه کنید.

The Ancients AR

The Ancients AR

سازنده: Immersion Sp قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1000 مگابایت زبان:

 

Score! Heroes

Score! Heroes

  • بازی آفلاین است

فیفا موبایل و Stickman Soccer 2018 تنها بازی‌های میزبان جام جهانی روسیه نبودند و عنوان معروف Score! Heroes نیز در رویدادی به استقبال بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان رفت. در رویداد جام جهانی، مرحله‌های جدیدی به بازی اضافه شده و در آن با تیم مورد علاقه‌تان می‌توانید قهرمان شوید.

البته انتظار حضور بازیکن‌ها و تیم‌های شبیه‌سازی شده را نداشته باشید. حتی مسابقاتی که می‌دهید نیز بر اساس گروه‌بندی واقعی فیفا نیست و تنها با چند تیم متفاوت بازی می‌کنید. با این حال تجربه جام جهانی با مکانیزم‌های گیم‌پلی جذاب Score! Heroes خالی از لطف نبوده و بازی مطمئنا سرگرم‌تان می‌کند. چند ماه پیش قسمت جدید این عنوان با نام Score! Match منتشر شد که آنلاین است.

Score! Hero

Score! Hero

سازنده: First Touch قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.07 / 171.1 مگابایت زبان:

Space Pioneer

Space Pioneer

  • بازی آنلاین است

Space Pioneer تمام چیزهایی که از یک شوتر ایزومتریک انتظار دارید را درون خودش جا داده است. گیم‌پلی سریع، دشمنان مختلف، محیط‌های فراوان و آیتم‌هایی که با آن‌ها می‌توانید شخصیت اصلی داستان را مجهزتر به جنگ با فضایی‌ها بفرستید. جالب اینجاست بدانید بازی از معدود عناوین اپ‌استور به شمار می‌رود که توانسته میانگین امتیازی 4.9 را از کاربران بگیرد.

در این عنوان هر مرحله به قسمت‌های گوناگون سیاره‌ها می‌روید. در نبردها نیز کار سختی پیش‌رو ندارید؛ با آنالوگ سمت چپ فضانورد بازی حرکت می‌کند و به لطف هدف گیری خودکار هنگامی که به فضایی‌ها رسیدید، کافیست دکمه تیراندازی را فشار دهید. در این میان می‌توانید از قابلیت‌های قهرمان داستان هم کمک بگیرید.

Space Pioneer

Space Pioneer

سازنده: Vivid Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 252.2 / 69 مگابایت زبان:

NBA 2K Mobile Basketball

NBA 2K Mobile Basketball

  • بازی آنلاین است

کمپانی 2K Games هم تصمیم گرفت راه الکترونیک آرتز را پیش بگیرد؛ یعنی یک بازی رایگان از عنوان ورزشی معروف خود را منتشر کند و هر سال هم با بروزرسانی‌هایی آن را بهبود ببخشد. 2K Games معمولا سالیانه و به همراه انتشار قسمت جدید NBA 2K برای کنسول‌ها، یک نسخه پولی از بازی را نیز به تلفن‌های هوشمند می‌آورد.

به نظر می‌رسد NBA 2K Mobile Basketball پایانی بر این روند باشد و از این به بعد، سازنده جای عرضه سالیانه بازی‌های جدید موبایل همین اپلیکیشن را آپدیت خواهد کرد. بازی چیزی شبیه به فیفا موبایل است. در ابتدا بازیکن‌های ضعیف در اختیارتان قرار می‌گیرد و با پیشروی، می‌توانید کارت‌های بسکتبالیست‌های قدرتمند را آزاد کنید و آن‌ها را به تیم خود بیاورید.

همچنین در بخش Leagues می‌توانید در رقابت با بقیه بازیکن‌ها خودتان را در رده‌بندی بالا بکشید یا در Seasons توانایی‌هایتان را با هوش مصنوعی به چالش بکشید و در صورت پیروزی جایزه‌های ارزشمندی بگیرید. NBA 2K Mobile Basketball هنوز به عرضه جهانی نرسیده اما با گرافیک واقع‌گرایانه‌اش می‌تواند رقیب بزرگی برای NBA LIVE Mobile Basketball باشد.

NBA 2K Mobile Basketball

NBA 2K Mobile Basketball

سازنده: 2K Sports قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    دلیل استقبال از بازی هایی که مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای هستند رو نمی فهمم
    اصلا نمیشه بدون پرداخت پول واقعی تو این بازی ها پیشرفت کرد ..
    اگه کاربران به اتفاق به این بازی ها 1 ستاره بدند ..مطمئنا شرکت سازنده مجبور میشه این سیستم رو بزاره کنار
    ولی استقبال بیهوده خلافش رو ثابت می کنه
    مثل همین بازی یا شاداو فایت و need for speed

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

      متاسفانه مسئله فقط سودآوری زیادشون نیست، ضربه‌ای هم هست که به صنعت بازی موبایل می‌زنن. الان اسکوئرانیکس گفته دیگه بازی از سری GO نمی‌سازه (مثل Hitman GO) چون دیگه عناوین پولی روی موبایل خیلی جواب نمیدن.

  • farshadian
    farshadian | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

    بازی مثل anciets Ar که فقط برای اپله, مشابه واسه اندروید نداره؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

      سلام، می‌تونید The Machines رو هم تجربه کنید:

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.directivegames.themachines.android&hl=en_US

      • m_sh
        m_sh | ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

        تو برنامه دیجیاتو قابلیت کپی کردن کامنت هارو بزارید الان نمیشه وارد لینک گوگل پلی این بازی ک گذاشتی بشیم

مطالب پیشنهادی