ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از بازی جدید سازندگان Life is Strange با نام Twin Mirror رونمایی شد [تماشا کنید]

استودیو دونت‌ ناد که همه آن را به ساخت فصل اول بازی محبوب Life is Strange می شناسند، از بازی جدید خود با نام Twin Mirror رونمایی کرد. طی تریلری که از بازی منتشر شده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۰

استودیو دونت‌ ناد که همه آن را به ساخت فصل اول بازی محبوب Life is Strange می شناسند، از بازی جدید خود با نام Twin Mirror رونمایی کرد.

طی تریلری که از بازی منتشر شده است، با شخصیتی با نام سم آشنا می شویم که برای پیگیری قتل مرموز یک روزنامه نگار محلی، به شهر کوچکی با نام Basswood می رود. بعد از ورود او به شهر، سم در اتاق هتل خود بیدار شده و با صحنه وحشتناکی روبرو می شود؛ پیراهن او غرق خون شده و خود سم از آن چه که روز گذشته اتفاق افتاده هیچ تصوری ندارد.

در ادامه تریلر، سم در محیطی سورئال مشغول جست و جو شده و در راه خود با موجوداتی که ظاهراً ارواح خبیث هستند برخورد می کند. استودیو دونت ناد Twin Mirror را عنوانی کاراگاهی و داستان محور دانسته که در سال 2019 برای کنسول ها و پی سی عرضه می شود.

لازم به ذکر است که وظیفه نشر این بازی بر عهده کمپانی باندای نامکو خواهد بود. جدا از این عنوان، باندای نامکو در حال کار روی بازی 11-11: Memories Retold با حال و هوای جنگ جهانی اول است که به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک، جزییات کامل تری از آن مشخص خواهد شد.

همچنین انتظار می رود با نزدیک شدن به رویداد E3 2018 اطلاعات بیشتری از فصل دوم Life is Strange منتشر شود. بازی Vampyr جدید ترین ساخته دونت ناد به تازگی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده. این عنوان تا به امروز با واکنش های متوسطی از سمت منتقدان روبرو شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    مخلوطی از dmc و فارنهایت

  • Mr. Mohammad
    Mr. Mohammad | ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

    مگه منتقدا امسال به جز گاد اف وار به چیز دیگه ای هم واکنش مثبت نشون دادن؟ اگونی رو که زدن باخاک یکسان کردن، بتل فیلد رو هم که نیومده کوبیدن، اوتلست و ریماترد رو هم که از وسط نصف کردن
    حالا خوبه بازم تا اخر سال یه 20 تایی بازی معرفی میشه.

مطالب پیشنهادی