ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ در بوشهر و همدان
تکنولوژی

اسنپ در بوشهر و همدان هم فعال شد

تاکسی های اینترنتی به تدریج سرتاسر ایران را پوشش می دهند و تکنولوژی را وارد فرایند حمل و نقل داخل شهری می‌کنند. در بین این تاکسی‌ها سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ تاکنون در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۸

تاکسی های اینترنتی به تدریج سرتاسر ایران را پوشش می دهند و تکنولوژی را وارد فرایند حمل و نقل داخل شهری می‌کنند. در بین این تاکسی‌ها سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ تاکنون در بیش از 40 شهر فعالیت می‌کند و به گفته خودش 85 درصد بازار تاکسی‌های اینترنتی را در دست گرفته است. این مجموعه حالا خبر می‌دهد که در دو شهر همدان و بوشهر نیز فعالیت خود را آغاز کرده و به مناسبت آغاز این فعالیت، هدیه‌ای نیز برای کاربران خود در این دو شهر در نظر گرفته است.

اسنپ اعلام کرده که با استفاده از کد تخفیف Salam-HB و درج آن در کادر کد تخفیف در حین درخواست تاکسی، می‌توانید از تخفیف صد در صدی تا سقف ۸هزار تومان بهره‌مند شوید و سفر اول خود را رایگان تجربه کنید، ضمنا مسافران به خاطر داشته باشند که این کد تا ۱۹ تیر اعتبار دارد.

اسنپ در بوشهر و همدان

اسنپ که بزرگترین زیرمجموعه تیم IIG شناخته می‌شود چندی پیش اعلام کرد که به شکل روزانه بیشتر از ۱ میلیون سفر موفق را ثبت می‌کند و تعداد راننده‌های فعال آن ۳۷۰ هزار نفر رسیده است. به گفته مسئولان گروه اینترنت ایران در مجموع تا کنون علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

امروز اسنپ در شهرهای بزرگ و کوچک بسیاری در سراسر ایران خدمات‌رسانی می‌کند و در مجموعه با استفاده از اپلیکیشن اسنپ می‌توان در شهرهای زیر درخواست اسنپ داد: اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان و حومه (نجف آباد)، اهواز، بابل، بندرعباس، بوشهر، تبریز و حومه (سهند و سردرود)، تهران و حومه (شهریار، پردیس، رودهن، بومهن، لواسانات، اسلامشهر و رباط‌کریم)، رشت و حومه (لاهیجان، آستانه اشرفیه و کوچصفهان)، ساری و حومه (بابلسر)، شیراز و حومه (مرودشت)، قائمشهر، قزوین، قم، کرج و حومه (هشتگرد و نظرآباد)، کرمان، گرگان، مشهد و حومه (شاندیز، طوس، طرقبه، گلبهار و چناران)، نیشابور، همدان و یزد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeedoo.h
    saeedoo.h | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    حالا که اومده بوشهر کاش زودتر توی بندر گناوه هم بیاد

  • MarShaL
    MarShaL | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    خوبه، امیدوارم اسنپ موفق باشه

مطالب پیشنهادی