ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پخش زنده جام جهانی
نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن‌هایی برای تماشای پخش زنده جام جهانی ۲۰۱۸

تماشای پخش زنده جام جهانی ۲۰۱۸ با موبایل و تبلت آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنید. چرا که حالا چندین و چند اپلیکیشن و سرویس مختلف داریم که با نصب ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

تماشای پخش زنده جام جهانی ۲۰۱۸ با موبایل و تبلت آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنید. چرا که حالا چندین و چند اپلیکیشن و سرویس مختلف داریم که با نصب و استفاده از آن‌ها، خیلی راحت و با کیفیتی قابل قبول می‌توان تمام ۶۴ مسابقه پیش رو را مشاهده کرد.

پیش‌تر نیز در جعبه ابزار به معرفی یک سری اپلیکیشن پرداختیم که با آن‌ها می‌شد نتایج مسابقات را به صورت همزمان دنبال کرد. اما اگر دنبال پخش زنده جام جهانی می‌گردید و می‌خواهید بازی‌ها را از طریق موبایل و تبلت خود دنبال کنید، خواندن متن جعبه ابزار امروز حسابی می‌تواند کمکتان کند.

آیو

پخش زنده جام جهانی

ویژگی‌های برجسته: ترافیک رایگان برای برخی سرویس‌دهنده‌ها، پخش مسابقات به صورت HD، برنامه‌های اختصاصی و رایگان بودن بخش آیو اسپرت.

آیو یکی از چند تلویزیون تعاملی آنلاینی است که این روزها فعالیتش روز به روز در حال گسترش است. آیو نسبتا نام آشنایی هم هست و به لطف تبلیغات وسیعی که دارد مطمئنا حداقل نام آن را تا حالا چندین بار شنیده‌اید. این تلویزیون آنلاین اخیرا بخشی به نام آیو اسپرت نیز به جمع سرویس‌هایش اضافه کرده که سعی دارد با آن، طرفداران مسابقات ورزشی را هم راضی نگه دارد.

بهترین فرصت هم برای دیده شدن آیو اسپرت مسلما جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که خوشبختانه این سرویس آنلاین فرصت را غنیمت شمرده و شرایط را برای پخش تمام ۶۴ مسابقه پیش رو فراهم کرده. ناگفته نماند که مشترکان همراه اول، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین، صبانت، گروه اینترنی فن آوا و مبین‌نت قادر به تماشای جام‌ جهانی ۲۰۱۸ با ترافیک رایگان خواهند بود.

آیو

آیو

سازنده: باران تلکام قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 11.5 مگابایت زبان:

لنز

پخش زنده جام جهانی

ویژگی‌های برجسته: ترافیک رایگان برای ایرانسلی‌ها و رابط کاربری خوب و قابل فهم

مدتی پیش مطلبی را به نسخه تازه لنز ایرانسل اختصاص دادیم و از تمام ویژگی‌ها، معایب و خوبی‌هایش برایتان گفتیم. یکی از ویژگی‌های خوب لنز شاید بخش ورزشی آن یعنی لنز اسپرت باشد. خصوصا اگر حسابی ورزشی هستید و علاقه زیادی به تماشای آنلاین مسابقات مختلف دارید، لنز حسابی کارتان راه می‌اندازد.

چرا که هر چه بخواهید، از پخش رقابت‌های تنیس گرفته تا برنامه های جذاب و اختصاصی از لالیگای اسپانیا، در لنز ایرانسل پیدا می‌شود. به این خاطر شاید بهترین گزینه ایرانسلی‌ها برای تماشای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸، همین اپلیکیشن لنز باشد.

لنز - Lenz

لنز - Lenz

سازنده: ایرانسل قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 19.2 / 27.2 مگابایت زبان:

آنتن

پخش زنده جام جهانی

ویژگی‌های برجسته: سرویسی کاملا رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه.

آنتن را شاید بتوان یکی از بهترین تلویزیون‌های آنلاین امروزی معرفی کرد. چرا که آنتن برای خدماتی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، ریالی از آن‌ها نمی‌گیرد و تمام سرویس‌هایش را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار بینندگان خود می‌گذارد.

تازه امکان دسترسی به آنتن از هر لحاظ آسان است و می‌توانید هم از طریق وبسایت و هم اپلیکیشن‌های تحت وب آن، به تماشای مسابقاتی که برایتان اهمیت زیادی دارند بشینید. پس پر بیراه نیست که بگوییم یکی از بهترین و ارزان‌ترین گزینه‌های ممکن برای تماشای آنلاین مسابقات جام جهانی روسیه، همین آنتن است.

آنتن

آنتن

سازنده: فراکاو قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4.5 مگابایت زبان:

تلوبیون

پخش زنده جام جهانی

ویژگی‌های برجسته: رایگان، بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه و امکان دانلود برنامه‌ها از آرشیو تلوبیون.

تلوبیون، یکی از قدیمی‌ترین تلویزیون‌های آنلاین نیز به پوشش کامل مسابقات جام جهانی از طریق شبکه‌های داخلی صدا و سیما می‌پردازد. خوبی این اپ هم در این است که بابت سرویس‌هایش هزینه‌ای از کاربر دریافت نمی‌کند.

همچنین، تمام برنامه‌های پخش شده در تلوبیون آرشیو می‌شوند که این به تنهایی، ویژگی خیلی خوبی برای یک تلویزیون آنلاین به حساب می‌آید. چرا که اگر یکی از مسابقات جام جهانی را از دست بدهید، می‌توانید به سراغ تلوبیون بروید و آن را دانلود و تماشا کنید.

تلوبیون

تلوبیون

سازنده: سیما رایان شریف قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mehrdad
    mehrdad | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    یه چندتا خارجیشو هم معرفی میکردین اینا که معرفی کردین همشون یکین

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    اپلیکیشن mobikora بهترینه...از نون شب واجب تر برای موبایل

  • اردلان
    اردلان | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    اپ GLWiz رو نصب کنین و با فیلترشکن شبکه های خارجی و فوتبالها رو ببینین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی