ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصاویری از بخش های مختلف بازی Assassin’s Creed Odyssey به بیرون درز کرد

بازی Assassin’s Creed Odyssey را می توان یکی از مورد انتظارترین عناوین رویداد E3 2018 دانست. بعد از آن که شایعات مختلفی در فضای مجازی در رابطه با این بازی منتشر شد، یوبی سافت با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

بازی Assassin’s Creed Odyssey را می توان یکی از مورد انتظارترین عناوین رویداد E3 2018 دانست. بعد از آن که شایعات مختلفی در فضای مجازی در رابطه با این بازی منتشر شد، یوبی سافت با انتشار تیزری چند ثانیه ای، وجود چنین عنوانی را تایید کرده و خبر از رونمایی کامل آن در نمایشگاه E3 را داد.

با توجه به اطلاعات قبلی و تیزری که یوبی سافت منتشر کرده بود، مشخص بود که داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey به احتمال زیاد در یونان باستان روایت خواهد شد.

به نظر می رسد که یوبی سافت در حفاظت از اطلاعات عناوین محرمانه خود دقت خوبی ندارد. در حالی که هنوز مدتی به آغاز کنفرانس این کمپانی و رونمایی از این عنوان باقی مانده است، سایت Gematsu تصاویری از بخش های مختلف گیم پلی اساسینز کرید جدید را منتشر کرده است.

این عکس ها نشان می دهند که امکان شخصی سازی و لول آپ کردن کاراکتر اصلی که پیش از این در قسمت پیشین هم حضور داشت، در این بازی هم دیده می شود. برای جابجا شدن در محیط می توانید از اسب یا قایق استفاده کنید و امکان انتخاب دیالوگ نیز به Assassin’s Creed Odyssey اضافه شده است.

بخش زیادی از نقشه بازی را دریا ها تشکیل می دهند و از همین جهت احتمال می رود که نبردهای دریایی نقش مهمی را در این عنوان ایفا کنند. همچنین تصویری از شخصیت اصلی بازی منتشر کرده که با توجه به چهره و ظاهر او می توان یونانی بودنش را تایید کرد.

محیط های بازی همانند گذشته پر جزییات هستند و به واسطه رخ دادن اتفاقات در یونان، با درختان و در کل فضای سبزتری نسبت به قسمت پیش روبرو خواهیم بود. باید منتظر رونمایی کامل از این بازی در کنفرانس یوبی سافت که در ساعت 00:30 روز 22 خرداد آغاز می شود، باشیم. در انتها نگاهی به این تصاویر خواهیم داشت:

بازی Assassin’s Creed Odyssey

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    بنازم به این گرافیک

  • reza.sa.mo
    reza.sa.mo | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    کپی اوریجینه اتفاقا

  • reza
    reza | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    کپی بلک فلگه

مطالب پیشنهادی