ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

VivoBook
تکنولوژی

رونمایی ایسوس از لپ تاپ های جدید سری VivoBook

شاید سری VivoBook ایسوس به اندازه ZenBook جذاب نباشد اما در بازار از جای پای محکمی برخوردار هستند. اخیرا مدل VivoBook Flip 14 و سری S این خانواده اخیرا شاهد به روزرسانی بوده اند که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

شاید سری VivoBook ایسوس به اندازه ZenBook جذاب نباشد اما در بازار از جای پای محکمی برخوردار هستند. اخیرا مدل VivoBook Flip 14 و سری S این خانواده اخیرا شاهد به روزرسانی بوده اند که در ادامه جزئیات بیشتری در رابطه با آنها اشاره شده است.

S14، S13 و S15

کمپانی سازنده از این سری تحت عنوان «لپ تاپ های طراحی شده برای قلب های جوان» یاد می کند و برای اثبات حرف خود آنها را با رنگ های درخشان و برجسته درآمیخته که شامل خاکستری، سبز، آبی نقره ای و طلایی یخی است. علاوه بر این مدل های فوق دارای بافت هایی روی بدنه هستند، برای مثال روی مدل سبزرنگ پرداخت هایی مواج به چشم می خورد.VivoBook هر سه مدل فوق از چیپست نسل هشتم Core i7، شانزده گیگابایت رم و در صورت تمایل خریدار از گرافیک مجزای جی فورس MX150 بهره می برند. در این میان S15 به لطف ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت HDD خیال کاربر را از بابت سرعت و فضای ذخیره سازی کافی راحت می کند.

ایسوس وعده داده که باتری سری S از عهده تامین انرژی برای یک روز برمی آید، هر چند فناوری شارژ سریع نوید شارژ ۶۰ درصدی باتری در عرض ۵۰ دقیقه را به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته این مدل برخورداری از طراحی سه جانبه NanoEdge است که حاشیه نمایشگر را به حداقل می رساند. به گفته ایسوس لپ تاپ های S14، S13 و S15 به ترتیب از نسبت نمایشگر به بدنه ۸۹، ۸۴ و ۸۶ درصدی بهره می برند که با توجه به قیمت این محصولات قابل توجه است.

ضخامت این محصولات به ۱۸ میلی متر محدود می شود و در حالی که S15 و S14 به ترتیب ۱.۸ و ۱.۴ کیلوگرم وزن دارند S13 با برخورداری از وزن ۱.۲ کیلوگرمی حمل و نقل را بیش از پیش برای کاربر تسهیل کرده است.VivoBook S15 و S14 با برخورداری از لولای ErgoLift هنگام باز شدن ۳.۵ اینچ از سطح فاصله گرفته و علاوه بر تسهیل تایپ برای کاربر، فضای کافی برای جریان هوا و خنک شدن قطعات را نیز هم فراهم می کنند. امنیت دستگاه هم از طریق سنسور اثر انگشت تعبیه شده در تاچ پد تامین شده است.

VivoBook Flip 14

این لپ تاپ تبدیل پذیر از نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با رزولوشن full-HD بهره برده و قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد. کمپانی سازنده برای اطمینان از اینکه لولای گجت به صورت ناخودآگاه باز نمی شود، آن را از آزمون طاقت فرسای ۲۰ هزار بار باز و بسته شدن گذرانده است.VivoBook Flip 14ایسوس مدل جدید VivoBook Flip 14 را به پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی یا یک ترابایت HDD و باتری ۳ سلولی ۴۲ وات ساعتی مجهز کرده است.

از دیگر قابلیت های این لپ تاپ می توان به کاهش حاشیه های نمایشگر، زاویه دید گسترده و سازگاری با قلم اشاره کرد.VivoBook Flip 14کمپانی سازنده هنوز اطلاعاتی را راجع به قیمت یا تاریخ عرضه سری جدید VivoBook ارائه نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amiri1992
    Amiri1992 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    الان دیگه یه جوری شده که نمیشه سمت لپ‎تاپ‎های درست و حسابی رفت و عملا بایستی هواسمون کامل به لپ‎تاپ و کلا لوازم الکترونیکی که داریم باشه. پارسال همین مواقع بود لپ‎تاپ ایسر پردیتور 17 اینچ رو با گرافیک 1070 از سایت روژسا حدود 6 میلیون خریدم. چند روز قیمت رو چک میکردم حدود 13 میلیون بود! خدایا سال 86 با 13 میلیون یه 206 صفر میشد خرید. به کجا داریم میریم.

    • hmasroor
      hmasroor | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

      باز خوبه برد کردید باختو اون بیچاره هایی کردن که چندین سال پیش پول خرید قطعات قوی و پرچمدار رو نداشتن و یه ضعیفشو و پایین رده خریدن به امید اینکه بعد ها قویشو بخرن.
      خودم یه لپ تاپ HP با سی پی یو i3 5005U چند سال پیش خریدم الان با پول همون لپ تاپ فقط میتونم محصولات ارزون برند چینی آشغال iLife رو خیلی ضعیفتر از مال خودمه بخرم!!! ?

مطالب پیشنهادی