ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Project Precog
تکنولوژی

ایسوس از لپ تاپی با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد

ایسوس همیشه سورپرایزهایی را برای کامپیوتکس کنار گذاشته و امسال هم از این قضیه مستثنی نیست. این کمپانی امسال کامپیوتر مفهومی Project Precog را با خود به نمایشگاه آورده که از نمایشگر ۱۴ اینچی دوگانه با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۲

ایسوس همیشه سورپرایزهایی را برای کامپیوتکس کنار گذاشته و امسال هم از این قضیه مستثنی نیست.

این کمپانی امسال کامپیوتر مفهومی Project Precog را با خود به نمایشگاه آورده که از نمایشگر ۱۴ اینچی دوگانه با رزولوشن 4K و قابلیت های هوش مصنوعی بهره می برد. Project Precog از نظر ظاهری شباهت زیادی به لنوو یوگا بوک دارد اما امیدواریم که چیزی فراتر از یک طراحی نوآورانه به همراه داشته باشد.

ایسوس مدعی است که این محصول به قدری هوشمند است که مصرف باتری را بر اساس ساعت شبانه روز تنظیم کرده و برای مثال پر کردن فیلدهای اکسل را تا حد زیادی برای کاربر تسهیل کند. علاوه بر این به لطف واحد پردازش بصری Movidius اینتل می تواند در هر لحظه موقعیت دست کاربر را به سادگی شناسایی کند. Project PrecogProject Precog از تبدیل پذیری کامل برخوردار است و کاربر می تواند با چرخش ۳۶۰ درجه به عنوان یک تبلت از آن بهره برده یا لولا را کاملا باز کرده و نمایشگر دوم را به عنوان کیبورد به کار بگیرد. کمپانی سازنده حالت دیگری را هم برای این لپ تاپ در نظر گرفته که طی آن با عمودی کردن هر دو نمایشگر و استفاده از یک کیبورد وایرلس، Precog تبدیل به یک نیمه دسکتاپ می شود.

این لپ تاپ که از بدنه ای فلزی بهره می برد نمونه ای از دستاوردهای هوش مصنوعی اینتل برای PC Developer Program است که طی آن ابزارها و منابع لازم برای تولید کامپیوترهای هوشمند در اختیار شرکت ها قرار داده می شود. پیش از این لنوو هم با بهره گیری از این منابع نسل دوم یوگا بوک را به معرض نمایش گذاشته بود.

نکته جالب اینجاست که به گفته ایسوس Precog به مدل مفهومی محدود نشده و سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. به هر حال این مسئله چندان هم دور انتظار نیست چرا که چندین شرکت مختلف روی تولید لپ تاپ های مجهز به نمایشگر دوگانه تمرکز کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    يا خدااا ! يني مستقيم وارد آينده شدن ولي ماا هنوز داريم دلقك بازي راه ميندازيم و اربده كشي ميكنيم تو خيابون...

  • noisymind
    noisymind | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    برای ما ایرانی که کلا تکنولوژی کامپیوتر و ماشین شده رویا و با این قیمتها فقط میشه آرزوی اینها رو داشت!

  • sobhan da
    sobhan da | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    ایسوس جدیدا داره خیلی سریع تر از بقیه کمپانی ها طرح های نوآورانه و فوق العاده کاربردی ارائه میده...

  • agha
    agha | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    خب یه‌ دلیل اینکه لپتاپ هست بخاطر کیبورده

مطالب پیشنهادی