ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبیه ساز MSI App Player
تکنولوژی

با MSI App Player پابجی موبایل را با ماوس و کیبورد بازی کنید

کامپیوترهای MSI به زودی نسخه ویژه‌ای از شبیه‌ساز اندروید بلواستکس را دریافت می‌کنند. این محصول شبیه ساز MSI App Player نام خواهد داشت که هدف از ارائه آن داشتن تجربه‌ای بهتر از بازی کردن بازی‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

کامپیوترهای MSI به زودی نسخه ویژه‌ای از شبیه‌ساز اندروید بلواستکس را دریافت می‌کنند. این محصول شبیه ساز MSI App Player نام خواهد داشت که هدف از ارائه آن داشتن تجربه‌ای بهتر از بازی کردن بازی‌های اندرویدی روی پی‌سی عنوان شده است.

MSI App Player در واقع نسخه ماد شده‌ای از نرم‌افزار مشهور بلواستکس به شمار می‌آید که می‌تواند بازی‌های اندروید را روی پی‌سی شبیه‌سازی کند. این محصول بر خلاف بلواستکس قابلیت‌های بیشتری مثل پشتیبانی از تغییر نور پس زمینه کیبوردهای گیمینگ را هم به شما ارائه می‌دهد.

به گفته MSI این محصول ضمن ارائه پرفرمنس بهتری از بازی‌های موبایل به گیمرها اجازه می‌دهد که آن‌ها را در صفحات بزرگتر اجرا کرده و با ماوس و کیبورد کنترل بهتری رویشان داشته باشند. شکی نیست که MSI با ارائه این محصول، به طور ویژه طرفداران بازی PUBG Mobile را جامعه هدف خود قرار داده که چندی پیش پشتیبانی از ماوس و کیبورد به طور رسمی به آن اضافه شد.

شبیه ساز MSI App Player

اگر پابجی را روی موبایل بازی کرده باشید، مطمئنا می‌دانید که در این حالت رقابت با پی‌سی گیمرهای نشسته پشت ماوس و کیبورد عملا غیر ممکن است. بنابراین اگر امکان نصب پابجی روی رایانه را ندارید، شبیه‌سازی نسخه موبایل و استفاده از ماوس و کیبورد می‌تواند تجربه بهتر و عادلانه‌تری از بازی را برایتان به ارمغان بیاورد.

البته تیم سازنده بازی پابجی هم تا امروز برای برقراری عدالت میان بازیکنان اقداماتی انجام داده. به عنوان مثال در ماه آوریل اعلام شد که از این به بعد در پابجی، کاربران استفاده کننده از شبیه‌سازها فقط می‌توانند با هم بازی کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا MSI App Player هم شامل این موضوع می‌شود یا خیر، اما کاربران استفاده کننده از بلواستکس گزارش می‌دهند که این قانون برایشان اعمال شده و با این اوصاف بعید نیست که کاربران شبیه‌ساز MSI هم صرفا با کاربرانی با شرایط مشابه خودشان رقابت کنند.

MSI هنوز از تاریخ انتشار این شبیه‌ساز صحبتی به عمل نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد gh
    محمد gh | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    دمتون گرم واقعا نیاز داشتم بهش....
    کسی پابجی باز هست ایدی بده باهم بازی کنیم رفقا?

    • amin_jhr
      amin_jhr | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

      Aminjahangir

    • mehrdad_sajjadie
      mehrdad_sajjadie | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

      Mehrdad254 اد کن حتما m اول رو بزرگ تایپ کن

  • pedram
    pedram | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    افرین. گند زدید به بازی

مطالب پیشنهادی