ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مروری بر کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018 [تماشا کنید]

بتسدا یکی از بزرگترین کمپانی های صنعت گیم است و از همین جهت عجیب نیست که این شرکت کنفرانس مستقل خود در رویداد E3 را برگزار کند. این کنفرانس که از ساعت 6 صبح امروز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

بتسدا یکی از بزرگترین کمپانی های صنعت گیم است و از همین جهت عجیب نیست که این شرکت کنفرانس مستقل خود در رویداد E3 را برگزار کند. این کنفرانس که از ساعت 6 صبح امروز آغاز شد، فراز و فرود های فراوانی داشت. بعضاً با معرفی فال اوت 76، بسیاری هیجان زده شدند اما معرفی ناقص بازی هایی مانند The Elder Scrolls VI و Starfield هیجانی را که برای این عناوین نسل بعدی داشتیم را از بین برد. در ادامه از همه لحظات بد و خوب این کنفرانس خواهیم گفت.

Rage 2؛ سریع و خشن

نمایش بازی Rage 2 دقیقاً همان چیزی بود که انتظارش را داشتیم. یک اکشن سریع با محیطی شبیه به سری Mad Max و المان هایی از دیگر شوتر شاخص بتسدا یعنی Doom. محیط بازی نسبت به قسمت پیشن رنگین تر شده و ظاهراً حالت خشمی نیز وجود خواهد داشت که فعال کردن آن، سرعت شما در از بین بردن دشمنان بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید:

تریلر جدید Rage 2 منتشر شد؛ اثری عجیب و پر از تکرار [تماشا کنید]

The Elder Scrolls Legends؛ هر زمان و هر کجا

بازی های کارتی در چند سال اخیر از محبوبیت بالایی بین کاربران موبایل های هوشمند برخوردار اند و اصلاٌ عجیب نیست که شرکتی همانند بتسدا، یک بازی کارتی برای موبایل آن هم با فضای یکی از فرنچایز های محبوب خود یعنی Elder Scrolls داشته باشد. بعد از موفقیت های The Elder Scrolls Legends روی اندروید و ای او اس، اعلام شد که این بازی از این به بعد برای سایر پلتفرم ها نیز در دسترس خواهد بود.

The Elder Scrolls Online؛ ماجرایی که همچنان ادامه دارد

The Elder Scrolls Online از همان سال 2014 که برای پی سی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده بود، به یکی از نام های اصلی بین بازی های نقش آفرینی آنلاین تبدیل شد. حال قرار است در آینده ای نزدیک بسته الحاقی جدیدی برای این عنوان عرضه شود و طبق گفته های کارگردان آن، باید تا سال های متوالی انتظار پشتیبانی از این عنوان را داشته باشیم.

Doom Eternal؛ جهنم به روایت بتسدا

معرفی قسمت جدید از سری Doom دقیقاً همان چیزی بود که طرفداران این فرنچایز از کنفرانس امروز بتسدا می خواستند. نسخه جدید که DOOM Eternal نام دارد، دنباله ای بر قسمت پیشین بوده و انتظار می رود با اسلحه های بیشتر، دشمنان متنوع تر و محیط های عظیم تری از گذشته روبرو شویم. البته متاسفانه هنوز جزییات زیادی از این بازی در دسترس نیست و در رویداد QuakeCon باید شاهد معرفی کامل DOOM Eternal باشیم.

بیشتر بخوانید:

بازی DOOM Eternal معرفی شد؛ متال تر از همیشه [تماشا کنید]

Quake Champions؛ برای نبردی رایگان آماده شوید

در طول کنفرانس بتسدا اعلام شد که بازی چندنفره Quake Champions به مدت یک هفته رایگان خواهد بود و اگر در این مدت در بازی حضور پیدا کنید، برای همیشه آن را در اختیار خواهید داشت. طبق گفته کارگردان بازی از این به بعد می توانید تیم خود را با حضور بات ها کامل کنید و آینده ای نزدیک محتوای بیشتری برای این عنوان عرضه خواهد شد.

PREY: Mooncrash؛ سفر به ماه

سفر به ماه قطعاً گزینه ای جذاب برای طرفداران بازی Prey خواهد بود. در این بسته الحاقی شما باید از پایگاهی در کره ماه که در حال نابود شدن است، فرار کنید. البته این بسته تنها خبر مربوط به بازی Prey نبود و جدا از اضافه شدن حالت New Game Plus به بازی، قرار است تا در تابستان جاری شاهد عرضه بخش چندنفره هم برای این عنوان باشیم.

بیشتر بخوانید:

بسته الحاقی عنوان Prey معرفی شد [تماشا کنید]

Wolfenstein:Youngblood؛ پاریس به روایت نازی ها

قسمت دوم از ریبوت Wolfenstein را عده زیادی بهترین بازی اکشن سال گذشته میلادی می دانند. حال بتسدا از بسته الحاقی جدیدی برای این بازی رونمایی کرده که شما را در نقش خواهران دوقولی بی‌جی بلازکوویچ قرار می دهد و همان طور که مشخص است، امکان دنبال کردن مراحل به صورت دونفره وجود خواهد داشت. جدا از این بسته، یک بازی واقعیت مجازی از دنیای ولفنشتاین در راه است که در آن وظیفه هک کردن ربات های نازی ها را بر عهده خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید:

داستان Wolfenstein 2 با دختران بلازکوویچ ادامه پیدا می‌کند [تماشا کنید]

Skyrim Very Special Edition؛ وقتی حتی بتسدا هم خودش را دست می اندازد!

در طول سال های اخیر، شوخی های زیادی در رابطه با انتشار بازی اسکاریم روی هر پلتفرمی صورت گرفته است. در میانه های کنفراس بتسدا در E3، ویدیو طنزی منتشر شد که خبر از انتشار اسکاریم روی دستیار صوتی الکسا و حتی یخچال فریزرهای هوشمند سامسونگ را می داد!

Fallout 76؛ در آخرالزمان تنها نمانید

نمایش فال اوت 76 را می توان بهترین بخش کنفرانس بتسدا دانست. تاد هاوارد به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های صنعت گیم و فردی که سابقه ساخت عناوینی همچون اسکاریم و فال اوت سه را در کارنامه دارد، با حضور روی سن از آینده ای متفاوت برای سری فال اوت گفت.

قصه فال اوت جدید که به صورت تمام آنلاین دنبال می شود، در ویرجینای غربی روایت خواهد شد که وسعت آن 4 برابر از قسمت چهار فال اوت بیشتر است. ظاهراً فال اوت 76 تجربه متفاوتی با سایر بازی های تماماً آنلاین خواهد بود و حتی می توانید بازی را بدون حضور هم تیمی خاصی و تنهایی پیش ببرید.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات کامل از Fallout 76 منتشر شد؛ آغاز انقراض بشر [تماشا کنید]

Fallout Shelter؛ با دست بازتری نسل بشر را نجات دهید

در کنفرانس امروز اعلام شد که Fallout Shelter به پر مخاطب ترین بازی تاریخ کمپانی بتسدا تبدیل شده و از همین جهت انتشار آن برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ چندان عجیب نیست.

The Elder Scrolls Blades؛ بازی موبایل با گرافیک کنسولی

بازی Elder Scrolls Blades یکی از ساخته های جدید بتسدا با محوریت موبایل های هوشمند است. این بازی یک عنوان نقش آفرینی مانند نسخه های پیشین سری Elder Scrolls است و در آن می توانید بین سیاه چاله های مختلفی جابجا شده و اکتشافات تازه ای را انجام دهید. باید بدانید که تمام مراحل بدون استفاده از کنترلر خاصی و با استفاده صفحه خود موبایل نبر قابل بازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

قسمت جدید Elder Scrolls روی «هر پلتفرمی» اجرا می شود

Starfield؛ اولین بازی نسل بعد را بیشتر بشناسید

در هفته های اخیر شایعاتی مربوط به معرفی یک IP جدید از سوی بتسدا در فضای مجازی منتشر شده بود و حال در کنفرانس این کمپانی در E3 2018، وجود این بازی با نام Starfield تایید شد. جالب است بدانید که این بازی در واقع اولین IP جدید بتسدا بعد از 25 سال بوده و از همان جهت که برای عرضه در نسل بعدی برنامه ریزی شده، هم اکنون جزییات زیادی از آن در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

اولین بازی نسل بعد معرفی شد: Starfield اولین پروژه جدید بتسدا بعد از ۲۵ سال

The Elder Scrolls VI؛ غیر منتظره و هیجان انگیز

بعد از آن که بتسدا قسمت پیشن از فرنچایز محبوب The Elder Scrolls یعنی اسکاریم را روی هر پلتفرم ممکنی منتشر کرد، بسیاری از معرفی قسمت ششم در آینده ای نزدیک ناامید شده بودند. این بازی که هنوز پسوند مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده، یکی از دیگر از پروژه های بزرگ بتسدا برای نسل بعدی است.

بیشتر بخوانید:

بعد از انتظاری 7 ساله، نسخه ششم سری The Elder Scrolls معرفی شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی عباس زاده
    علی عباس زاده | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    السلام علیک یا الدر اسکرولز 6

  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    ایولله

مطالب پیشنهادی