ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

LG G8 ThinQ
تکنولوژی

پنل LCD با رزولوشن 4K؛ راهکار احتمالی ال جی برای جلب توجه کاربران به G8 ThinQ

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه موبایل G7 ThinQ ال جی نمی گذرد موج شایعات در رابطه با پرچمدار سال آینده شرکت کره ای یعنی LG G8 ThinQ شروع شده است. برخلاف اغلب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه موبایل G7 ThinQ ال جی نمی گذرد موج شایعات در رابطه با پرچمدار سال آینده شرکت کره ای یعنی LG G8 ThinQ شروع شده است. برخلاف اغلب اطلاعاتی که تا به امروز در رابطه با این گوشی منتشر شده نیز تازه ترین شایعات در این باره را یکی از منابع موثق به نام Ice Universe ارائه کرده است.

طبق اعلام این منبع آگاه شرکت ال جی برنامه ای برای استفاده از نمایشگر Quad-HD (که از زمان جی ۳ در سال ۲۰۱۴ در پرچمداران این کمپانی به کار گرفته می شد) ندارد و در عوض بنا دارد G8 ThinQ را به نمایشگر LCD با رزلوشن 4K مجهز نماید.

اشاره کنیم که منبع ارائه دهنده این خبر از ذکر دلایل ال جی برای استفاده از پنل های 4K خودداری کرده است اما منطقی ترین دلیل می تواند به تکنولوژی واقعیت مجازی ربط داشته باشد.

نکته دیگر آنکه استفاده از پنل های 4K به میزان چشم گیری تجربه تماشای محتوا توسط این گوشی ها را بهبود می دهد و پتانسل آن را دارد که گروه جدیدی از کاربران را که به دنبال محتوای واقعیت مجازی باکیفیت هستند، به سمت خود جلب نماید.

LG G7 ThinQ
LG G7 ThinQ

در هر صورت با توجه به اینکه شرکت کره ای تا به امروز هیچگونه تمایلی به استفاده از فناوری واقعیت مجازی از خود نشان نداده می توان انتظار داشت که تمرکز آن روی این مقوله در سال جاری میلادی و براساس جهت گیری ها و استراتژی هایش تغییر یابند.

از طرف دیگر تصمیم این شرکت برای استفاده از نمایشگرهای 4K می تواند صرفا یک استراتژی بازاریابی باشد. هرچه باشد سامسونگ به احتمال قوی این رزلوشن تصویر را برای سری گلکسی اس 10 (که قرار است در ماه ژانویه معرفی شود) در نظر خواهد گرفت. برخلاف ال جی اما محصولات سامسونگ به پنل های امولد مجهز می شوند تا رقیبی قدر برای LG V40 ThinQ باشند که اواسط پاییز آینده با همین مشخصه معرفی خواهد شد.

در انتها لازم است خاطرنشان کنیم که تا معرفی گوشی LG G8 ThinQ دست کم یک سال دیگر زمان باقیست و قطعا نمی توان با اطمینان در مورد حضور هر یک از این امکانات و جزئیات نظر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • poro alex
    poro alex | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    دوباره شایعات الکی شروع شد

  • sina
    sina | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    چقدر g7 خوشکله

  • دانیال.م
    دانیال.م | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    ال جی یه انقلتب میخواد مثل جی 2 هنوز تصویر برداری پرتره نداره خیلی عقبه

مطالب پیشنهادی