ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی DOOM Eternal معرفی شد؛ متال تر از همیشه [تماشا کنید]

پس از شروع نه چندان جالب کنفرانس بتسدا، این شرکت بالاخره اولین برگ برنده خود را رو کرد و از نسخه دوم سری ریبوت DOOM پرده برداشت. این عنوان که DOOM Eternal نام دارد، صرفا ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۶:۴۹

پس از شروع نه چندان جالب کنفرانس بتسدا، این شرکت بالاخره اولین برگ برنده خود را رو کرد و از نسخه دوم سری ریبوت DOOM پرده برداشت. این عنوان که DOOM Eternal نام دارد، صرفا با یک تریلر CG معرفی شد و متاسفانه اطلاعات چندانی از آن در دسترس مخاطبین قرار نگرفت.

صرفا اشاره شد که دوم گای، شخصیت اصلی این سری به مراتب از نسخه قبلی قدرتمند تر خواهد بود، انواع دشمنان و دیمن ها بیشتر شده و تعداد سلاح ها هم افزایش یافته. همچنین طبق گفته سازندگان، یکی از مواردی  که طرفداران انتظارش را داشتند در این نسخه اتفاق خواهد افتاد و جهنم به زمین خواهد آمد.

جدا از این موارد، قابلیت ها و ویژگی های جدید و جذابی هم به بازی اضافه خواهند شد، هر چند که توسعه دهندگان در حال حاضر نمی توانند فاش کنند که این ها دقیقا چه هستند و چه تاثیری روی بازی می گذارند.

در واقع هدف از این تریلر صرفا تاییدی بود بر وجود ادامه ای برای دوم و احتمالا پر کردن کنفرانس خالی بتسدا. به گفته بستدا، در QuakeCon امسال جزییات بیشتری از این عنوان فاش خواهد شد و احتمالا اولین تریلر از گیم پلی بازی را هم مشاهده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    اوفففففف،بی صبرانه منتظر دانلود غیر قانونی و کرک شده اش هستم ? برادران کرکر بازی به محضی که ارائه شد،کرکش کنید که دارم ذوق مرگ میشم ?✌✌

مطالب پیشنهادی