ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Just Cause 4 مثلاً برای اولین بار در کنفرانس مایکروسافت رونمایی شد [تماشا کنید]

وقت آن است تا دوباره خود را برای آویزان شدن از ماشین ها و جت های مختلف و استفاده از کلت های معروف سری Just Cause آماده کنیم. در طول کنفرانس مایکروسافت در E3 2018، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۲۲

وقت آن است تا دوباره خود را برای آویزان شدن از ماشین ها و جت های مختلف و استفاده از کلت های معروف سری Just Cause آماده کنیم. در طول کنفرانس مایکروسافت در E3 2018، اسکوئرانیکس از بازی Just Cause رونمایی کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که پیش از این بارها تصاویر و اطلاعات مختلفی از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده بود.

در این قسمت بازهم در نقش ریکو رودریگرز با استایل همیشگی اش قرار خواهیم گرفت. او دوباره به مبارزه با یکی از بزرگترین ارتش های خصوصی دنیا یعنی The Blank Hand خواهد پرداخت. وظیفه ساخت بازی نیز بر عهده استودیو Avalanche خواهد بود که هم اکنون در حال ساخت بازی Rage 2 نیز هست

.

همچنین مانند قسمت های پیشین، باید منتظر دنیای بزرگ همیشگی و صحنه های اکشن هیجان انگیزی که در قسمت های مختلف Just Cause تجربه کرده بودیم، البته این بار با در حد و اندازه های بزرگتری باشیم.

اتوموبیل های متنوع، تانک ها، جت های جنگی و قایق های پرسرعت بخشی از وسایل نقلیه این بازی هستند. بازی Just Cause 4 در تاریخ 13 آذر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    انصافا چرا بازی ها رو زمان مدرسه منتشر میکنن؟ مگه تو تاریخ اونا شروع مدرسه ما تابستون اوناست. تابستون که تو نیمکره شمالی یکیه آخه؟

    • erfan tavassoli
      erfan tavassoli | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

      معمولا نزدیک تعطیلات کریسمس منتشر میشن دیگه,چ زمانی بهتر از اون موقع؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی