ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تاکید سایپا سیتروئن بر تحویل به موقع 2000 دستگاه سیتروئن C3

 شرکت سایپا سیتروئن اعلام کرده است که فاز تولید آزمایشی محصول سیتروئن C3 را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده اجرای مراحل بعدی و تولید انبوه این خودرو است. این شرکت تعهدات قبلی خود ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲
 شرکت سایپا سیتروئن اعلام کرده است که فاز تولید آزمایشی محصول سیتروئن C3 را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده اجرای مراحل بعدی و تولید انبوه این خودرو است.

این شرکت تعهدات قبلی خود مبنی بر تحویل 2000 دستگاه خودروی پیش فروش شده بر اساس بخشنامه های تحویلی اعلام شده قبلی در ماه های شهریور، مهر و آبان را انجام داده و نمایندگی های منتخب آن جهت ارایه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی این خودروها در حال استانداردسازی اند. به گفته مسئولان سایپا سیتروئن، براساس برنامه ریزی های انجام شده به زودی شاهد افتتاح نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش اختصاصی این شرکت خواهیم بود.

سیتروئن C3سیتروئن C3، اولین محصول تولیدی شرکت سایپا سیتروئن است که ثبت نام برای پیش فروش 2 هزار دستگاه از آن بر اساس مجوزهای صادر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با شرایط یکسان از تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا اتمام ظرفیت مذکور یعنی حدودا یک ساعت و نیم بعد از آغاز ادامه یافت.

ثبت نام برای پیش فروش این خودرو به صورت اینترنتی صورت گرفته و برای متقاضیان سراسر کشور شرایط یکسانی داشت. این ثبت نام که تحت نظارت دستگاه های نظارتی در مدت زمان دقیق یک ساعت و 21 دقیقه به اجرا در آمد با استقبال چشمگیر متقاضیان رو به رو شد.

سیتروئن C3
براساس آمارهای منتشر شده در طی این بازه زمانی حدود 15 میلیون بازدیدکننده از صفحات مختلف سایت شرکت سایپا سیتروئن بازدید کرده و از این میان، 56 هزار نفر به صورت آنلاین ثبت نام کرده و برای پیش خرید این خودرو درخواست دادند. از این تعداد، حدود 12 هزار نفر موفق به ثبت مشخصات اولیه خود شده و از بین 12 هزار نفر مذکور نیز تنها 2 هزار نفر موفق به تکمیل کامل ثبت نام و پرداخت 60 میلیون تومان جهت پیش خرید خودروی سیتروئن C3 شدند.
جالب بدانید که بر اساس تحلیل و آنالیز های صورت گرفته پراکندگی بازدیدکنندگان سایت و حتی متقاضیان پیش فروش خودروهای سیتروئن C3 مربوط به تمامی نقاط کشور است که همین موضوع نشان دهنده دسترسی تمامی هموطنان به سایت و تاییدکننده یکسان بودن شرایط فروش است. البته بدیهی است که کلان شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... متقاضیان بیشتری در این طرح داشته اند.

سیتروئن C3
بر این اساس بیشترین تعداد ثبت نام کننده را تهران، اصفهان، فارس و خراسان رضوی به ترتیب با تعداد 1135، 136، 127 و 90 به خود اختصاص داده و در مجموع افرادی از 29 استان کشور موفق به ثبت نام در این طرح  شدند.
در ادامه اجازه دهید نیم نگاهی نیز به مشخصات سیتروئن C3 داشته باشیم:
سیتروئن C3 دارای طولی معادل 3990 میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با 1457 میلی‌متر دارد و این خودرو علاوه بر موتور توربو شارژ 1600 سی‌سی که توانایی تولید 165 اسب بخار را دارد به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز مجهز است.

سیتروئن C3

گفته می شود که نصب این پیشرانه 1.6 لیتری توربو برای نخستین بار در جهان بر روی این بدنه در بازار ایران انجام شده است. البته به طور کلی تنها خط تولید سیتروئن C3 به غیر از ایران در کشور اسلواکی قرار دارد.

از جمله امکانات و تجهیزات این خودرو می توان به 4 کیسه هوا، سیستم ESP، دوربین دید عقب، صندلی های پارچه ای، کروز کنترلی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم سرگرمی/ اطلاع رسانی مجهز به نمایشگر 7 اینچی که ارائه کننده قابلیت‌ هایی همچون مسیریابی ماهواره ‌ای و مبتنی بر GPS، رادیو و پخش صوتی، اتصال به تلفن هوشمند، بلوتوث و ... اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    ماشینه خوبیه و سیتروین خوب بوده همیشه چه فایده اکثر ماشینهایی که الان وارد شده و فروخته شده و با قیمتهاییه فضایی به فروش رفته تامین کردن قطعات اصلیش دردسر داره برا خریداران

  • ramin 20i
    ramin 20i | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    شما تامین قطعاتش را درست کن
    تحویل دادنش پیش کش
    صاحب ماشین ها چه عذابی بکشند برای تامین قطعات و هزینه های سرسام آورش با این تحریم ها

    • pouria zizo
      pouria zizo | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

      صاحباش این قدر عقل داشته باشن که وقتی کسی ماشین نمیخره اینام نرن ماشینی که نه قطعاتش تامین میشه نه این که تعمیرش تو همه شهر ها راحته رو برن بخرن.

  • ملینا
    ملینا | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    به رن به میرن

مطالب پیشنهادی