ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Rage 2
ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Rage 2 منتشر شد؛ اثری عجیب و پر از تکرار [تماشا کنید]

کنفرانس بتسدا در راس ساعت مقرر و همانطور که پیش‌بینی می‌شد با Rage 2 که چندی پیش معرفی شده بود، آغاز شد. البته پیش از نمایش Rage 2 شاهد یک سری اجرا و آیتم‌های نه ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۶:۴۵

کنفرانس بتسدا در راس ساعت مقرر و همانطور که پیش‌بینی می‌شد با Rage 2 که چندی پیش معرفی شده بود، آغاز شد. البته پیش از نمایش Rage 2 شاهد یک سری اجرا و آیتم‌های نه چندان مناسب بودیم که لحظه شماری برای نمایش بازی را خیلی سخت می‌کرد.

اما بالاخره پس از هدر رفتن ۱۰ دقیقه، شاهد نمایش نسبتا خوبی از Rage 2 بودیم. همانند اولین تریلر بازی، Rage 2 دیوانه‌وار، عجیب، سریع و خشن ظاهر شد و نشان داد در حال تکرار همان فرمولی است که پیش‌تر در دووم و حتی ولفنشتاین شاهدش بودیم.

Rage 2

البته این فرمول حالا با المان‌های خاص مد مکس و اولین قسمت از Rage هم ترکیب شده تا دست پخت تازه آوالانچ و اید سافتور چیزی باشد که در ادامه با تماشای تریلر آن، می‌توانید ذره‌ای از طعمش را مزه کنید.

البته با همین یک تریلر ساده و شلوغ، نمی‌توان چیز زیادی از بازی فهمید و باید منتظر ماند و دید که بازی جدید بتسدا چگونه از آب در می‌آید. Rage 2 هم برای بهار ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده تا سه ماه اول سال پر بازی‌ای را در پیش داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی