ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Wolfenstein Youngblood
ویجیاتو - بازی

داستان Wolfenstein 2 با دختران بلازکوویچ ادامه پیدا می‌کند [تماشا کنید]

شاید پس از معرفی قسمت جدید دووم، Wolfenstein Youngblood دومین چیزی بود که باعث شد اغلب ما از خوشحالی از جایمان بلند شویم. Wolfenstein Youngblood اما طوری معرفی شد که حتی قادر نیستیم در مورد آن ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۷:۰۹

شاید پس از معرفی قسمت جدید دووم، Wolfenstein Youngblood دومین چیزی بود که باعث شد اغلب ما از خوشحالی از جایمان بلند شویم. Wolfenstein Youngblood اما طوری معرفی شد که حتی قادر نیستیم در مورد آن خیال پردازی کنیم.

فقط از صحبت‌های پیت هاینز این را فهمیدیم که بازی داستان دختران دوقولی بی‌جی بلازکوویچ را در پاریس ۱۹۸۰ به تصویر می‌کشد. شخصیت‌هایی که در جنگ‌های بزرگ قد کشیده‌اند و حالا قرار است جا پای پدرشان بگذارند و دمار از روزگار نازی‌ها در بیاورند.

Wolfenstein Youngblood

به جز این اطلاعات مختصر، فقط مشخص شد که Wolfenstein Youngblood به صورت دو نفره هم قابل اجراست و می‌توانید آن را کنار دوستان خود نیز به پایان برسانید.

البته در کنار Wolfenstein Youngblood یک ولفنشتاین واقعیت مجازی هم با نام Wolfenstein Cyberpilot معرفی شد که در آن قرار است کنترل یک هکر را در دست بگیریم و با هک کردن ربات‌های نازی‌، آن‌ها را به متحدین خود تبدیل کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی