ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدیدی از نوکیا ۵.۱ پلاس فاش شد؛ بازهم بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه

چندی پیش شرکت HMD Global که مجوز تولید گوشی های نوکیا را در اختیار دارد، چند موبایل اقتصادی و میان رده تازه را به تولیداتش افزود. با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی فنلاندی هنوز ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

چندی پیش شرکت HMD Global که مجوز تولید گوشی های نوکیا را در اختیار دارد، چند موبایل اقتصادی و میان رده تازه را به تولیداتش افزود. با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی فنلاندی هنوز هم قصد دارد موبایل‌ جدیدی به نام نوکیا ۵.۱ پلاس به بازار عرضه‌ کند. به همین دلیل روند عرضه‌ موبایل‌های برند نوکیا به سوال بسیاری از رسانه‌ها و کاربران بدل شده‌ است.

بنابر شایعات موجود، HMD قصد دارد که پس از عرضه‌ی نوکیا ۵ و ۵.۱، میان‌رده‌ی جدیدی عرضه خواهد کرد که از یک دوربین دوگانه بهره خواهد برد. البته باید در نظر داشت که گوشی‌های میان رده اصولاً دوربین دوگانه ندارند. علاوه بر این، نوکیا ۵.۱ پلاس از یک بریدگی بالای نمایشگر بهره می‌برد. این موبایل ابعادی ۷۱.۹ در ۱۴۹.۵ میلیمتری داشته و ۸ میلیمتر ضخامت دارد. ضمن اینکه شایعه شده گوشی یادشده از یک نمایشگر بزرگ ۵.۷ اینچی به همراه چیپست مدیاتک هلیو P23 بهره می‌برد.

چندی پیش نوکیا X6 رسما معرفی شد و مشخص شد که این میان رده، اولین موبایل برند یادشده خواهد بود که از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد. به همین دلیل HMD Global در وبسایت رسمی خود یک نظرخواهی برای عرضه‌ی جهانی نوکیا X6 انجام داد. در این نظر سنجی که بیش از ۸ هزار نفر در آن شرکت کرده بودند، مشخص شد که ۹۲ درصد از کاربران جهان علاقه دارند این گوشی به بازار کشورشان عرضه شود. به همین دلیل ممکن است که این شرکت، عرضه جهانی را برای موبایل‌های بعدی‌اش یعنی نوکیا ۵.۱ پلاس در نظر بگیرد.

نوکیا X6

با این حال با توجه به گزاراشت بدست آمده، اگر کمپانی فنلاندی بخواهد موبایل هوشمندی نظیر نوکیا ۵.۱ پلاس به بازار جهانی عرضه کند، مسلماً در ابتدای شهریور ماه امسال، آن را معرفی خواهد کرد.

 

تماشا کنید: کالبد شکافی نوکیا 8 خبر از دشواری فرایند تعمیر آن می دهد

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    قشنگه

مطالب پیشنهادی