ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک آفی
تکنولوژی

مک آفی برای خدمت به جامعه ارزهای مجازی کاندید ریاست جمهوری 2020 آمریکا می شود

جان مک آفی، بنیانگذار آنتی ویروس مک آفی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از قصد خود برای کاندید شدن خبر داده بود و البته کناره گیری کرده بود، در سال 2020 و با ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

جان مک آفی، بنیانگذار آنتی ویروس مک آفی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از قصد خود برای کاندید شدن خبر داده بود و البته کناره گیری کرده بود، در سال 2020 و با هدف خدمت به جامعه ارزهای مجازی کاندید خواهد شد.

مک آفی در طول دوران زندگی خود راه پر فراز و نشیبی را طی کرده؛ او که در انگلستان متولد شد و به آمریکا مهاجرت کرد. پدرش که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد خودکشی کرد. سپس خود مک آفی در دوران تحصیل به مصرف مواد مخدر روی آورد.

در ادامه شرکت امنیتی مک آفی را تأسیس کرد و سپس سهام خود در این کمپانی را فروخت و به کشور بلیز نقل مکان کرد. مدتی بعد به قتل همسایه خود متهم شد و در نهایت به آمریکا باز گشت.

مک آفی

مک آفی اکنون اعلام کرده اگر از او درخواست شود، در حزب آزادیخواه فعالیت خواهد کرد و در غیر این صورت حزب خود را به راه خواهد انداخت.

مک آفی در ماه سپتامبر سال 2017 (شهریور تا مهر سال 96) گفته بود: «شما بیت کوین را کلاه برداری می خوانید. من بیت کوین استخراج می کنم. ما بیت کوین را می سازیم. تولید هر واحد بیت کوین هزینه ای  بیش از 1000 دلار دارد. هزینه تولید هر دلار آمریکا چه قدر است؟ کدام یک کلاه برداری است؟ چون تولید دلار [تنها] به اندازه هزینه کاغذ، هزینه بر می دارد.

او همچنین در مورد احتمال برنده شدن خود در انتخابات اظهار نظر کرده: «تصور نکنید که من شانسی برای برنده شدن دارم». یکی از دنبال کنندگان اکانت توییتر مک آفی ادعا کرده که حتی اوپرا وینفری، مجری مشهور می تواند او را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد. مک آفی در پاسخ به او اعلام کرده که تقریباً هر شخصی می تواند او را شکست دهد.

با این حال او اعتقاد دارد که مسئله مهم این است که صرف نظر از اینکه چه کسی انتخاب شود، او در هر صورت روی صحنه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • جیمی ارغوان
    جیمی ارغوان | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    سال ۲۰۲۰ چه سال مهمیه پس!
    راک و مک آفی تو انتخابات شرکت میکنن
    کلی از شرکت ها محصولات خوبی میخوان بدن بیرون
    خیلی خوبه پس سال ۲۰۲۰

  • AmrH
    AmrH | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    نمیدونم چرا از این آدم خوشم نمیاد

مطالب پیشنهادی