ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نمایش جدید Metro Exodus روسیه پسا آخرالزمانی را وحشی تر از همیشه تصویر می کند

استودیوی اکراینی 4A Games که با ساخت عناوین سری Metro شهرت جهانی یافته، مجال یافت تا در کنفرانس مایکروسافت در جریان همایش E3 2018، تریلری از عنوان جدید در حال ساخت خود یعنی Metro Exodus ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۷

استودیوی اکراینی 4A Games که با ساخت عناوین سری Metro شهرت جهانی یافته، مجال یافت تا در کنفرانس مایکروسافت در جریان همایش E3 2018، تریلری از عنوان جدید در حال ساخت خود یعنی Metro Exodus نمایش دهد.

سومین نسخه از سری مترو، ادامه داستان آرتیوم شخصیت اصلی این سری را دنبال می کند و روسیه پسا آخر الزمانی را پس از گذشت ۲۳ سال از جنگ اتمی به تصویر می کشد.

Metro Exodus عنوانی است اول شخص با المان های سبک ترسناک و با چاشنی مخفی کاری. جهان این عنوان مملو است از هیولا های جهش یافته و انسان هایی وحشی که نهایت تلاش خود را برای بقا به کار گرفته اند.

ارتیوم در این مسکوی وحشی تنها نیست و برای بقا از سلاح های متنوعی کمک می گیرد. بازیکنان می توانند از طریق سیستم کرفت، سلاح های خود را شخصی سازی و آن ها را مطابق سلیقه و سبک بازی خود تنظیم کنند.

محیط بازی ترکیبی است از جهانی باز که بازیکن می تواند آزادانه آن را کاوش کند و مراحلی خطی که اغلب داستان در آن ها روایت می شود.

این عنوان در ۳ اسفند ۹۷ برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Goodarzi
    Reza Goodarzi | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    ای وای من. شدیداً منتظریم

مطالب پیشنهادی