ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو موبایل ویژه‌ی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را عرضه کرد

کمپانی چینی ویوو یکی از برند‌های حامی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. این شرکت چندی پیش یک قراداد همکاری با فیفا منعقد کرد و بر اساس آن، ویوو به یکی از اسپانسرهای جام جهانی فوتبال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

کمپانی چینی ویوو یکی از برند‌های حامی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. این شرکت چندی پیش یک قراداد همکاری با فیفا منعقد کرد و بر اساس آن، ویوو به یکی از اسپانسرهای جام جهانی فوتبال 2018 و 2022 تبدیل شد. در همین راستا، شرکت یاد شده یک نسخه‌ی ویژه از موبایل ‌vivo X21 UD خود برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عرضه نموده است.

نسخه‌ی ویژه‌ی جام جهانی آخرین پرچمدار این تولید کننده‌ی چینی به دور رنگ آبی تبتی و قرمز پیروزبخش عرضه می‌شود که رنگ‌های پرچم میزبان این مسابقات را در ذهن مخاطبان تداعی می‌کند. البته لوگوی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز روی آن به چشم می‌خورد.

به غیر از تغییرات ظاهری، مشخصات سخت افزاری این نسخه‌ی ویژه تغییری نکرده است و این موبایل به مانند نسخه‌ی معمولی‌اش یک نمایشگر غول پیکر ۶.۲۸ اینچی از نوع AMOLED با بریدگی بالای آن مشابه آیفون X دارد. علاوه بر آن در این موبایل، یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی و همچنین پردازشگر تصویر آدرنو ۵۱۲ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

در بریدگی بالای نمایشگر این موبایل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسل با گشادگی دیافراگم f/2.0 و اسکنر سه بعدی چهره برای تشخیص هویت کاربر جا خوش کرده است. در بدنه پشتی نیز شاهد حضور یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی با گشادگی f/2.4 برای ایجاد افکت های مختلف در پس زمینه تصویر قابل مشاهده هستند.

این نسخه‌ی ویژه از موبایل vivo X21 UD با یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و اندروید ۸.۱ روانه بازار خواهد شد. گوشی یاد شده قمیتی معادل ۵۷۲ دلار خواهد داشت و همچنین کمپانی ویوو قصد دارد که به هرکدام از بازیکنان و همراهان تیم‌های حاضر در جام جهانی، یک مدل از این نسخه ویژه هدیه بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میلاد حشمت
    میلاد حشمت | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    خوشگلن

مطالب پیشنهادی