ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رونمایی لنوو از سری جدید لپ تاپ های گیمینگ Y730 و Y530 

لنوو شش مدل از سری کامپیوترهای گیمینگ لژیون را بروزرسانی کرده که شامل دسکتاپ و لپ تاپ نیز می شود. کمپانی های مختلف با توجه به بازار پرسود سیستم های گیمینگ به دنبال حضور پررنگ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

لنوو شش مدل از سری کامپیوترهای گیمینگ لژیون را بروزرسانی کرده که شامل دسکتاپ و لپ تاپ نیز می شود.

کمپانی های مختلف با توجه به بازار پرسود سیستم های گیمینگ به دنبال حضور پررنگ در این حوزه هستند و لنوو هم به عنوان یکی از شرکت ها معتبر از این قاعده مستثنی نیست. کمپانی چینی برای محکم کردن جای پای خود محصولاتش را در فرم فاکتورهای مختلفی از قبیل لپ تاپ و دسکتاپ به روزرسانی کرده که شامل مدل های زیر می شود:

  • لپ تاپ های Y530 و Y730
  • دسکتاپ های T530 و T730
  • پی سی های کوچک C530 و C730

فارغ از اینکه مدل های مذکور در چه رده ای جای می گیرند، کمپان سازنده آنها را به گرافیک های پرچمدار مجهز نکرده و از این رو بیشتر مناسب اجرا برنامه و بازی های متوسط هستند.

لنوو Y730

لپتاپ گیمینگ Y730 میان رده ای است که از عرض اندام در برابر رقبایی نظیر ایسوس ROG Strix هراسی ندارد و برای خودنمایی بیشتر از بک لایت RGB و نورپردازی های جانبی بهره می برد.لنوو Y730 این دستگاه در دو مدل با نمایشگرهای ۱۵ و ۱۷ اینچی IPS ضد انعکاس و رزولوشن FHD عرضه می شود که از روشنایی ۳۳۰ نیتی بهره برده و نرخ رفرش آنها بین ۶۰ و ۱۴۴ هرتز متغیر خواهد بود.

چیپست های نسل هشتم در نظر گرفته شده شامل Core i5-8300H و Core i7-8750H اینتل است در حالی که کاربران از بین جی فورس GTX 1050 و GTX 1050 Ti حق انتخاب دارند. لنوو Y730 مدل پایه از ۱۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و ۱ ترابایت هارد برخوردار است اما با پرداخت هزینه بیشتر این میزان به ۳۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD و ۱ ترابایت HDD افزایش پیدا خواهد کرد.

مدل ۱۵ اینچی که ۲.۱ کیلوگرم وزن دارد میزبان باتری ۳ سلولی ۵۲ وات ساعتی است اما مدل ۱۷ اینچی ۲.۹ کیلوگرمی به باتری ۴ سلولی ۷۶ وات ساعتی مجهز شده است.

لنوو Y730 برای کاهش هرچه بیشتر دما از سیستم فن دوگانه بهره می برد که جریان گرما را از طرفین دستگاه به خارج هدایت می کنند. لنوو Y730 این دستگاه قرار است در شهریور ماه عرضه شود و بهای در نظر گرفته شده برای مدل پایه ۱۵ اینچی ۱۱۷۹ دلار و برای مدل پایه ۱۷ اینچی ۱۲۴۹ دلار در نظر  گرفته شده است.

لنوو Y530

در صورتی که قیمت مذکور با بودجه شما مطابقت ندارد بهتر سراغ مدل ارزانتر Y530 بروید که برخلاف برادر بزرگتر نمایشگری ۱۵.۶ اینچی و بدنه ای پلاستیکی دارد. 

اغلب مشخصات این دو مدل از چیپست و رم گرفته تا حافظه داخلی و باتری دقیقا یکسان است، با این حال قیمت در نظر گرفته شده برای مدل با نرخ رفرش ۶۰ هرتز ۹۳۰ دلار و برای مدل ۱۴۴ هرتزی ۱۲۳۰ دلار در نظر گرفته شده و فروش آنلاین آن تا اواسط ماه آتی شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • S∆M
    S∆M | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    عالی هستن به جز کارت گرافیک شون باید ۱۰۶۰ میزاشن

مطالب پیشنهادی